پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
استاندار ایلام با بیان اینکه در استان ایلام تنها یک مرز وجود دارد گفت: باید مرزهای جدید تجاری در استان ایلام ایجاد شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در نشست مشترک با معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و مسئولان زیرمجموعه آن وزارت در استان، اظهار داشت: استان ایلام با دارا بودن مزیت‌هایی از جمله نفت، گاز، آب و خاک مناسب و منابع گردشگری از پتانسیل مناسب برای نیل به توسعه برخوردار است.

وی افزود: در گذشته کارهای خوبی در استان شروع شده است که با تکمیل بهره‌برداری از آنها می‌توان اثرات آن را در زندگی مردم دید.

استاندار ایلام عنوان کرد: باید تلاش کنیم نسبت درآمد به هزینه خانوارها را در استان ایلام بهبود ببخشیم.

وی به لزوم ایجاد مرزهای تجاری جدید در استان ایلام اشاره و اظهار داشت: متأسفانه برخلاف دارا بودن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق، در استان ایلام تنها یک مرز فعال داریم که در تلاش هستیم مرزهای جدیدی را در استان ایجاد کنیم.

مروارید به موضوع حساب بانکی شرکت‌های بزرگ فعال استان در تهران اشاره و گفت: ضرورت دارد به منظور بهبود در وضعیت مالی استان، با توجه به ایجاد سیستم یکپارچه بانکی، حساب بانکی شرکت‌های بزرگ در استان دایر شود که لازم است موانع این امر برطرف شود.

وی افزود: متأسفانه در زمینه اعتبارات هزینه‌ای و امکانات و تجهیزات اداری در استان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم که لازم است تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات اندیشیده شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست خواستار تدوین تمامی پیشنهادات مطروحه در جلسه از طرف اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و ارسال آن به وزارت جهت پیگیری آنها شد.

رضوی افزود: با توجه به پتانسیل‌های استان و محدوده کوچک مقیاس آن با کمک‌های اندک می‌توان شاهد تغییرات عمده‌ای در این استان شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1280855: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین