پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه گفت: میزان بارندگی در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته است.

شعار سال: محمد خسروی با اشاره به اینکه میزان بارندگی سال زراعی 95، از اول مهرماه تا 8 دی ماه امسال 0.82 دهم میلی‌متر بوده است اظهار داشت: این مقدار در مقایسه با سال گذشته که 8.260 میلی‌متر بوده، و کاهش 70 درصدی را نشان می‌هد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده موج خفیفی از جو منطقه عبور خواهد کرد گفت: با توجه به عبور این موج خفیف، دمای هوا در روزهای آینده افزایش نسبی خواهد داشت.

خسروی با اشاره به اینکه این شرایط ممکن است در پاره‌ای از نقاط با رگبارهای خفیف همراه باشد، افزود: در هفته آینده در سطح استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی در مورد کمینه و بیشینه دمای استان کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین با ثبت دمای 20 درجه و شهرستان سنقروکلیایی با دمای صفر درجه گرمترین و سردترین مناطق استان در روز جمعه و دمای شهر کرمانشاه نیز در سردترین و گرمترین ساعات به ترتیب یک و 14 درجه خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282009:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین