پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
آزمون استخدامی بهورز در بندرعباس برای ارائه خدمات بهتر به مردم در خانه های بهداشت استان هرمزگان برگزار شد.

شعار سال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از این تعداد بیش از دویست نفر برای خدمات به روستاییان به خانه های بهداشت روستایی سراسر استان اعزام می شوند.

دکتر سید حسین داوودی افزود: قبول شدگان پس از دو سال آموزش در مراکز آموزشی بهورزی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مشغول به خدمت خواهند شد.

وی تصریح کرد: این افراد برای ارائه خدمات به مردم درخانه های بهداشت روستاهای بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب اعزام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این آزمون بیش از هزار و ۸۰۰ داوطلب باهم رقابت کردند که هزار و چهارصد و بیست نفر زن و سیصد و هشتاد نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ مرکز بهداشتی و درمانی و پایگاه سلامت در شهر ها و روستاهای هرمزگان به مردم خدمات ارائه می دهند.

داوودی در پایان گفت: استان هرمزگان با ۱۳ شهرستان دارای بیش از ۵۰۰ خانه بهداشت و بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 9510-3014-5: www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین