پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
حضور برخی مسئولان ارشددولتی در مرکز ترکِ اعتیاد اخوانِ ملارد درشرایطی محقق شد که روابط عمومی فرمانداری این شهرستان برای دسترسی اصحاب رسانه به محل مراسم،امکانات لازم را فراهم نکرد.

شعارسال: کمپ اخوان شهرستان ملارد به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز درمان و ترک اعتیاد کشور در غربی ترین شهرستان استان تهران و در گوشه ای از اراضی بایر و خارج از محدوده شهری صفادشت واقع شده است و هر از چند گاهی، مسئولان ارشد دولتی وکشوری در این مراکز حضور پیدا می کنند تا از نزدیک از جزئیات و نحوه ارائه خدمات به متقاضیان اطلاع پیدا کنند.

بنا بر ملاحظاتی که برای استقرار چنین مجموعه هایی در نظر گرفته می شود، دسترسی به چنین مراکزی (از حیث بُعدِ مسافت و لزوم استقرار در خارج از بافت شهری) به آسانی امکان پذیر نخواهد بود که امری طبیعی به شمار می رود.

صبح روز پنج شنبه در شرایطی روابط عمومی فرمانداری ملارد خبر حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار تهران را به برخی از خبرنگاران اعلام کرد که متأسفانه هیچگونه امکانات حمل و نقل و ایاب و ذهاب برای اصحاب رسانه منظور نشده بود.

در شرایطی که خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان به عنوان پل ارتباطی میان مسئولان با مردم، همواره با سعی و اهتمام فراوان برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع، تلاش وافری را لحاظ می کنند، بروز چنین نارسایی و کاستی هایی به عنوان یکی از وظایف اصلی روابط عمومیِ عالی ترین دستگاه اجرایی در شهرستان(فرمانداری) غیر قابل هضم و تأمل برانگیز به نظر می رسد.

*در جستجو مقصدی بی نشان

عدم تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای اصحاب رسانه، تنها نقطه ضعف مراسم مذکور نبود، فقدان تابلوی راهنما برای سهولت دسترسی به مرکز اشاره شده از دیگر کاستی هایی است که متأسفانه بعد از گذشت سال ها از تأسیس و راه اندازی این مجموعه، هیچگونه اقدام موثری برای آن انجام نشده است.

در چنین شرایطی، مسیر دسترسی به محل اجرای مراسم به واسطه نصب و تهیه تابلوهای موقت(بنر و...)انجام می شود که در تأمین چنین ضرورتی نیز متولیان شهرستانی اقدام موثری را عملیاتی نکردند و جز نصب بنرهای خیر مقدم، اثری از تعبیه و استقرار تابلوهای راهنمای کافی در محورهای منتهی به مرکز درمانی اخوان نیز یافت نشد.

*سخنی با استاندار تهران

بدون تردید نقش استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان در رفع چنین کمبودهای بدیهی، بسیار نافذ موثر و راهگشا خواهد بود.

متأسفانه طی ماه ها و هفته های گذشته برخی بی تدبیری ها در عرصه تعامل مثبت، سازنده و اثرگذار با اصحاب رسانه از سوی برخی فرمانداری های مستقر در غرب استان تهران، باعث بروز برخی کم لطفی ها در حق صاحبان قلم و رسانه شده است.

امید آن می رود دستگاه های مسئول استانی برای برون رفت از وضعیت موجود، تدابیر لازم را اندیشیده که بدون تردید استمرار چنین رویه ای، باعث اختلال در نظام اطلاع رسانی و انعکاس خدمات انجام شده به افکار عمومی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9دی1395، کدخبر: 3863479: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین