پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه هنوز الگو و ‌تعریف مشخص و واحدی از شادی در کشور وجود ندارد، گفت: نبود این مقیاس و ‌تعریف مشخص از شادی سبب روی آوردن افراد به شادی‌های نامشروع می‌شود.

شعار سال: منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در همایش رابطین سلامت که در سالن شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه هنوز الگو و ‌تعریف مشخص و واحدی از شادی در کشور وجود ندارد اظهار کرد: نبود این مقیاس و ‌تعریف مشخص از شادی سبب روی آوردن افراد به شادی‌های نامشروع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید از سلامت روح و‌ روان غافل شد، افزود: باید برای جامعه شادی مشروع ایجاد کرد و با ترسیم شیوه‌های شاد زیستن و الگوهای شاد بودن زمینه قرار گرفتن در گناه را از بین برد.

سعید اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این همایش با تأکید بر اینکه سبک نادرست زندگی، به سلامت مردم آسیب وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: باید کیفیت زندگی را مورد توجه قرار داد و برای ارتقاء آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثریت افراد جامعه تنها به طول زندگی توجه دارند در حالی که عرض زندگی هم به همان اندازه دارای اهمیت است.

اسکویی با اشاره به نقش رابطین سلامت در بالا بردن کیفیت زندگی تصریح کرد: وجود
۱۲۰ هزار داوطلب سلامت در سراسر کشور برای اعتلای سلامت در میان خانواده و جامعه بسیار دارای اهمیت است.

در پایان این همایش که به ‌منظور‌ گرامیداشت روز جهانی داوطلب سلامت همزمان با اجرای بسیج کمپین 1،2،3 غذای سالم به همت دانشگاه علوم پزشکی ‌‌‌و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با حضور مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اسکویی معاون بهداشتی علوم پزشکی، نصرتی شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی قزوین و وزیری نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوین برگزار شد از داوطلبان سلامت استان تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این همایش جشنواره سالاد ویژه رابطین سلامت برگزار و از برترین سالاها معرفی و تقدیر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 9510-5090-5: www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین