پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
استاندار سمنان با اشاره به اختصاص ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار طی سال جاری برای استان، گفت: از این مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که کار بسیار ارزشمند و مطلوبی است.
شعارسال: محمد رضا خباز پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در محل استانداری با بیان اینکه تا کنون از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان، ۳۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده که کار بسیار ارزشمند و مطلوبی است، افزود: اگر دستگاهی وجود دارد که امکان جذب اوراق و سکوک را ندارد می تواند بر اساس اختیارات ستاد به دستگاه دیگر که قابلیت جذب دارد واگذار کند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش های زیادی انجام شده اما کافی نیست، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در واگذاری پروژه های دولتی نیمه تمام پیش قدم گردیده و طرح واگذاری استخرهای نیمه تمام خود را اجرایی کرده است و این اقدام بسیار مطلوب و مبارک است.

استاندار سمنان بر ضرورت جلب اعتماد بخش خصوصی به عنوان هنر مدیران دستگاه های اجرائی تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران تفکر اقتصاد دولتی را از سر بیرون کرده و سعی کنند تا از وابستگی به اقتصاد اینچنینی دوری گزیده و از ظرفیت های بخش خصوصی نهایت بهره مندی را داشته باشند.

خباز با یادآوری اینکه میانگین مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی سال جاری ۴۶ درصد شد، خاطرنشان کرد: حضور مردم استان در اجرای این طرح ۸۲ درصد است که رکورد دنیا بواسطه این کار ارزشمند شکست.

وی همچنین اشاره ای به حمایت دولت از پروژه هایی که از سوی پارک های علم و فناوری و دانشگاه های استان معرفی شوند، داشت و گفت: ۸۳ پروژه جدید در استان شناسایی شده که با اجرای این پروژه ها ۷۰۰میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش غیر دولتی جذب خواهد شد و لازم است تا فرمانداران پی گیر باشند.

تجلیل از ۴۶ دستگاه برتر استان سمنان در برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که منجر به کسب عنوان برتر استان در اجرای این طرح شد از دیگر برنامه های این جلسه بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 3864422 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین