پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
با حضور وزیر آموزش و پرورش سامانه ptmp در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد که با این سامانه ۳۲ نقطه آموزشی استان می‌توانند با هم ارتباط تصویری داشته باشند.
شعارسال: صبح امروز با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، سامانهptmpدر آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: راه اندازی این سامانه موسوم به «ptmp» سبب ارتباط جامع در آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از طریق این سیستم ۳۸۰۰۰ نفر در سطح استان تحت پوشش آموزش از راه دور قرار می گیرند، افزود: این سیستم در واقع سیستم «موبایل لرنینگ» است.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه ۳۲ نقطه استان می توانند با هم ارتباط تصویری داشته باشند و علاوه بر آن با راه اندازی این سیستم برگزاری آموزشی دوره‌های ضمن خدمت معلمان و برگزاری ویدئو کنفرانس برای تبیین طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان تسهیل می شود.

گفتنی است در این مراسم وزیر آموزش و پرورش در مجموع سه سامانه اینترنتی را از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 دی 1395، کدخبر: 3861136 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین