پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
رئیس اتحادیه درودگران قم از فعالیت ۴ هزار واحد صنفی در بخش درودگری این استان خبر داد.
شعارسال: مجتبی صفایی ، با اشاره به اینکه استان قم رتبه خوبی در تولید مبل در کشور دارد، گفت: عمده تولیدات استان قم به بازارهای تهران، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی صادر می‌شود اما سایر استان‌ها هم مقصد مبلمان تولیدی استان هستند.

وی همچنین بازار مبلمان را در حال حاضر کساد عنوان کرد و گفت: مبلمان به دلیل اینکه جزو کالاهای لوکس است در ردیف آخر مصرف خانوار قرار می‌گیرد و در حال حاضر همین رونق اندکی که وجود دارد به دلیل تهیه جهزیه است.

رئیس اتحادیه درودگران قم در ادامه بیان کرد: برخی از مردم قم ترجیح می‌دهند که مبلمان را از تهران خرید کنند در حالی که برخی از مبلمان‌های بازار تهران در قم تولید شده که خرید در بازار قم قطعا قیمت ارزانتری دارد.

وی در عین حال گفت: کیفیت مبلمان تولید شده در استان قم نسبت به ده سال گذشته رشد بسیاری خوبی داشته و قابل رقابت با کالاهای تولید شده در تهران است و می‌توان گفت در حال حاضر تنها رقیب استان قم در تولید مبل تهران است.

صفایی عنوان کرد: در حال حاضر ۴ هزار واحد صنفی در بخش‌های مختلف درودگری استان قم فعالیت می‌کنند که تنها ۱۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند و دیگر واحدها یا نیازمند دریافت پروانه‌اند و یا باید پروانه فعالیت خود را تغییر دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395 ، کدخبر: 3864629 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین