پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
اولویت و هدف سامانه اشتغال جوانان واردکردن اطلاعات ظرفیت‌های اشتغال همه دستگاه‌ها به صورت کامل و فراهم‌سازی امکان دسترسی جوانان به این سامانه است.

شعار سال: مصطفی مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: این سامانه ظرفیت اشتغال دستگاه ها و ادارات استان سمنان را در بانک اطلاعاتی جمع آوری می کند و جوانان با مراجعه به این سامانه، از ظرفیت های اشتغال استان آگاهی یابند.

مصطفی مرادی افزود: اولویت و هدف سامانه اشتغال جوانان واردکردن اطلاعات ظرفیت‌های اشتغال همه دستگاه‌ها به صورت کامل و فراهم‌سازی امکان دسترسی جوانان به این سامانه است.

وی تصریح کرد: در این سامانه، مجوزهای اشتغال مرتبط با دستگاه های اجرایی و مرتبط با ماموریت های آنها معرفی می شود تا افراد دارای شرایط و امتیاز فعالیت، از آن مطلع شوند.

مرادی با بیان این که هدف این سامانه کارآفرینی است و نه کاریابی، یاد آورشد: این سامانه تا پایان سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی خاطرنشان کرد: این سامانه فقط ظرفیت‌های هر دستگاه را در اختیار جوانان قرار می دهد و باعث می شود ضمن کاهش مراجعات حضوری به ادارات، از نظام کارآمد دولت الکترونیک استفاده شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهارداشت: این بسته‌ها مشاغل را به زبان ساده به جوانان آموزش و به آنان اطلاعات اولیه را ارایه می‌دهد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 5921853: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین