پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: تلاش دارم تعداد گردشگران کشور را تا پنج برابر آمار فعلی افزایش دهیم.
شعارسال: میر هادی قره سید رومیانی عصر چهارشنبه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین که به میزبانی گرگان آغاز شده سات، اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی کشور با اجرای جشنواره فرهنگ اقوام حامل پیام صلح و نشاط ایمانی ایران اسلامی به دنیاست.

وی افزود: این جشنواره الگوی برادری و نشاط میان اقوام مختلف است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: در گذشته استان گلستان با ۱۸ میلیون گردشگر، معبر گردشگری بود اما با خدمات ارائه شده از سوی میراث فرهنگی گلستان به مقصد گردشگری تبدیل شده است.

وی از پیاده سازی سیستم گردشگری در استان ها برای تیدیل شدن به مقصد گردشگری خبر داد و تصریح کرد: مطابق سیاست های کلی نظام و ابلاغی رهبر معظم انقلاب، افزایش پنج برابری گردشگران در کشور عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های گلستان توجه ویژه ای به این استان دارد.

قره سید رومیانی از تعامل و همکاری خوب میراث فرهنگی گلستان با سازمان مرکزی و سایر استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد فاصله گرفتن کشور از اقتصاد نفتی و حرکت در مسیر صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین رونق میراث فرهنگی در کشور باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کدخبر: 3862865 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
گردشگری در ایران نیازمند یک سلسله قوانین سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است ، باید زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر در داخل کشور را فراهم کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین