پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
مدیرکل روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین گفت: در دومین نمایشگاه توانمندی های روستایی کشور، ظرفیت های سرمایه گذاری روستاهای استان معرفی می شود.

شعار سال: کریم حبیبی انبوهی روز یکشنبه افزود: این اقدام با ارائه کتاب شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری روستاهای استان قزوین و همچنین نمایش بخشی از توانمندی های اقتصادی این مناطق صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه قرار است دی ماه سال جاری در تهران برگزار شود.

حبیبی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های روستایی کشور به شکل شهرستانی و با حضور 480 شهرستان استان های کشور به نمایش گذاشته می شود، اظهارکرد: به هر شهرستان 12 متر فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز قزوین به فضای بیشتر برای نمایش قابلیت های روستایی خود، در مجموع 120 متر فضای نمایشگاهی به استان اختصاص یافته است.

حبیبی انبوهی اظهار کرد: در کنار معرفی ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری روستاهای استان در این نمایشگاه، توانمندی های کشاورزی و گردشگری و مهمترین تولیدات روستاهای قزوین نیز به نمایش گذاشته است.

این مسئول گفت: معرفی آداب و رسوم و فرهنگ روستائیان قزوین و همچنین نخبگان علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی روستایی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این نمایشگاه تدارک دیده ایم.

وی اظهارکرد: اجرای بازی های بومی و محلی و برنامه های آئینی در کنار معرفی شرکت های دانش بنیان روستایی استان نیز در دیگر برنامه هایی است که آنها را در این نمایشگاه پیش بینی کرده ایم.

استان قزوین دارای 842 روستا است.

دومین نمایشگاه توانمندی های روستایی استان قزوین 15 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369457:www. isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ظرفیت سرمایه گذاری معرفی بشه به تنهایی کافی نیس باید شرایط فراهم کنید که افرار ترغیب به سرمایه گذاری بشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین