پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: 85 درصد خانوارهای این شهرستان ها از آغاز زمان ثبت نام کالابرگ نفت سفید در جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید ثبت نام کردند.

شعار سال: احمد سالاری روز دوشنبه ضمن تقدیر از ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و مردم منطقه جیرفت و عنبرآباد افزود: امیدواریم 15 درصد باقی مانده سرپرست های خانوار این مناطق نیز نسبت به ثبت نام برای دریافت نفت سفید اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام کالابرگ نفت سفید با همکاری اداره پست از ابتدای تیرماه سال 95 آغاز شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: شماره سهمیه نفت سفید زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق گرمسیر جیرفت و عنبرآباد نیز اعلام شده است.

وی تصریح کرد: خانواره های یک و 2 نفره شهری و روستایی کالابرگ 305، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ 205، خانوارهای پنج و 6 نفره کالابرگ 505 و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن با کالابرگ شماره 105 می توانند تا پنجم اسفند سال جاری برای هر قطعه به میزان 220 لیتر نفت دریافت کنند.

وی ادامه داد: در مناطق سردسیر کالابرگ قطعه شماره چهار 304 برای دریافت نفت توسط خانواره های یک و 2 نفره، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ 204، خانوارهای پنج و 6 نفره کالابرگ 504 و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن کالابرگ شماره 104 تا تاریخ 15 مرداد سال جاری است.

سالاری گفت: 57 فروشندگی نفت سفید شهری، روستایی و عشایری در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد خدمات ارائه می کنند.

وی افزود: در زمینه گران فروشی و تخلفات فروشندگی نفت سفید مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد می توانند گزارش های خود را به شماره تلفن های 124 و 09627 اعلام کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری اداره پست در زمینه ثبت نام و تحویل کالابرگ نفت سفید بیان کرد: اداره پست این منطقه برای رفاه بیشتر مردم تعداد شعب خود را افزایش داده تا مردم با صف های طولانی ادوار گذشته مواجه نشوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370660:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین