پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۴۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: مبارزه با بیسوادی باید هدفمند باشد چرا که هرگونه اقدام غیر هدفمند و بدون برنامه باعث از بین رفتن انرژی و اعتبارات می شود.

شعار سال: علی باقرزاده، عصر یکشنبه در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی فارس در شیراز افزود: مساله سوادآموزی از جمله مسائل مهمی است که برای ریشه کنی آن در هر سطحی نیازمند برنامه ریزی منسجم و دقیق هستیم و بدون برنامه ریزی به اهداف از پیش تعیین شده نخواهیم رسید.

وی، ضمن قدردانی از حمایت های استاندار فارس از مقوله سوادآموزی در این استان بیان داشت: مجموعه این حمایت ها و سایر اقدام ها باعث شده که استان فارس در بین سایر استان های کشور در بحث سوادآموزی و مبارزه با بیسوادی جایگاه و رتبه برتر کشور را در اختیار داشته باشد.

او اظهار کرد: دستیابی به این موفقیت و کسب این جایگاه یک اقدام خوب و در خور تحسین است اما حفظ این جایگاه نیز کاری بسیار دشوار است که باید برای آن تلاش و کوشش بسیار شود و ما نیز حمایت های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی گفت: در استان فارس با توجه به جایگاهی که در بحث سوادآموزی دارد باید نسبت به ساخت و راه اندازی یک مرکز مجهز سواد آموزی اقدام شود و ما نیز از تحقق این امر حمایت خواهیم کرد.

باقرزاده، با اشاره به رابطه بیسوادی و بروز مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی افزود: بررسی ها نشان می دهد که بین بیسوادی و آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم وجود دارد و تاثیرات منفی آن می تواند تمام جامعه را تهدید کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370297:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین