پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
7 کشور برای سرمایه گذاری در هرمزگان اعلام آمادگی کردند.
شعار سال: مسعود پاکزاد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: کشورهای چین، فرانسه، ایتالیا، امارات عربی متحده، روسیه، هند و عمان از کشورهایی هستند که قصد سرمایه گذاری در هرمزگان دارند.

وی گفت: شهرک مشترک ایران و چین در جاسک و نیروگاه برق در کوهستک شهرستان سیریک از جمله طرح هایی است که با همکاری سرمایه گذاران خارجی ساخت آن ها به زودی آغاز می شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود: امسال سرمایه گذاران هندی نیز برای سرمایه گذاری در بخش های قطعات خودرو و معادن در هرمزگان اعلام آمادگی کرده اند.

مسعود پاکزاد گفت: سرمایه گذاری در بخش صنایع فولاد و آلومینیوم و ایجاد زیرساخت های راه با سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان در حال اجرا است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سرمایه گذاری شده است.

پاکزاد گفت: سرمایه گذاری انجام شده در بخش های ساخت آب شیرین کن و نیروگاه های کوچک و خورشیدی عنوان کرد.

هرمزگان با بیش از 12 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری سالانه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5923257، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین