پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسته های سفرمی تواند گردشگری داخلی را فعال کند و با گردشگری داخلی می توانیم فرهنگ و اصالت خود را حفظ کنیم.

شعار سال: زهرا احمدی پور در نشست صمیمی با فعالان، سرمایه گذاران و بهره برداران بخش خصوصی حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید فضای مناسبی را برای کار در کشور ایجاد کرده است، عنوان کرد: اولویت هایی در اسناد بالادستی برای حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش بینی شده که در کنار آن سیاست های اقتصاد مقاومتی را داریم که برای مقاوم سازی اقتصاد داخلی کشور تاکید دارد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی به عنوان سرمایه برای توسعه کشور در نظر گرفته شده است، افزود: متاسفانه فروش صنایع دستی در کشور محدود بوده و به زنجیره ای از ثروت تبدیل نشده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی این است که فروشگاه های زنجیره ای برای عرضه و فروش صنایع دستی در کشور ایجاد شود و امروز در مراکز استان ها تعداد فروشگاه های صنایع دستی بسیار محدود است.

احمدی پور با تاکید بر اینکه در طراحی هتل ها باید از صنایع دستی هر منطقه استفاده و محل فروش صنایع دستی در آنها ایجاد شود، تصریح کرد: این موارد را باید به اولویت تبدیل کنیم و اگر تولید و فروش صنایع دستی به زنجیره ثروت تبدیل شود، سرمایه ای برای هر استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اولویت گردشگری هرمزگان باید گردشگری ساحلی باشد، خاطرنشان کرد: طبق اولویت بندی ها ما وظیفه داریم برای این استان تسهیل گری کنیم و اولویت ما بر این است که تنوع مکانی برای گردشگری در کشور داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: باید ذائقه گردشگران را در گردشگری داخلی مدیریت کنیم و در این راستا نیاز است به مردم بسته های سفر ارائه کنیم تا هرکسی به فراخور علاقه مندی های خود مقصدی را برای گردشکری انتخاب کند.

احمدی پور اضافه کرد: بسته های سفرمی تواند گردشگری داخلی را فعال کند و با گردشگری داخلی می توانیم فرهنگ و اصالت خود را حفظ کنیم و بر این اساس نیازمند برنامه ای جامع برای گردشگری هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 27 آذر 95، کد مطلب: 612976: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین