پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ارتقاء کیفیت و استفاده از روش‌های جدید بسته بندی در صنعت سنگ متناسب با بازارهای صادراتی خبر داد.
شعار سال: به نقل از شرکت شهرک‌های استان قم، امیر طیبی‌نژاد در جلسه هفتگی خوشه سنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و علمی در بازارهای صادراتی و عرضه محصولات و کالاهای تولیدی، توجه به بسته بندی است که در دنیای امروز خود به یک صنعت با عنوان صنعت بسته بندی تبدیل شده است.

وی افزود: توجه به بسته بندی و ارتقاء کیفیت آن از مقدمات لازم برای صادرات محصول به سایر کشورها به حساب می‌آید که ضروری است با شناخت صحیح از نیازهای بازارهای هدف، شیوه حمل و نقل، مسافت و...محصولات را در بسته بندی‌هایی عرضه کنیم که مورد پسند مشتری باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تأکید بر اهمیت ارزیابی رقبا در بازارهای صادراتی عنوان کرد: پس از حضور اعضاء کنسرسیوم سنگ قم در چهل و سومین نمایشگاه تخصصی بازرگانی بغداد، بررسی بازارهای منطقه ایی توسط کارشناسان و فعالان این خوشه و ارزیابی و شناخت بهتر سنگ کشورهای رقیب و شناخت نقاط قوت و ضعف سنگ‌های ایران در مقایسه با آن‌ها به صورت میدانی صورت گرفت.

وی یکی از نقاط ضعف سنگ‌های ایران نسبت به رقبا را بسته بندی نامناسب عنوان کرد و بیان داشت: عامل توسعه و فعالان خوشه سنگ قم توانستند با شناخت مناسبی که از نمونه‌های موفق بسته بندی سنگ بدست آوردند پس از حضور در ایران اقدام به مذاکره با تولیدکننده‌های پالت نموده و در مدت کوتاه توانستند پالت‌های بسته بندی سنگ با کیفیتی به مراتب بهتر از پالت‌های ایتالیایی و اسپانیایی تولید کنند.

طیبی‌نژاد افزود: پس از تلاش‌های صورت گرفته شاهد تغییر در نحوه ساخت پالت بوده‌ایم و این الگو به سرعت در حال تسری به سایر واحدهای تولیدی می‌باشد زیرا معتقدیم الگوسازی مناسب سبب جریان سازی و ایجاد روند رو به رشد و توسعه صنایع کوچک و متوسط استان قم می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 3867803، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
این کار یک ضرورت غیر قابل انکاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین