پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
مرجع تقلید شیعیان گفت: گرانی مسئله مهمی بوده و متأسفانه به‌جز اندک افراد، اکثریت مردم در مضیقه مالی هستند و از گرانی رنج می‌برند که در این زمینه باید با موضوع گرانی ریشه‌ای برخورد کرد.
شعار سال: آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار دادستان کل کشور، با اشاره به اهمیت قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضاییه جزء ارکان مهم و تأثیرگذار کشور بوده و این قوه در برخوردهای قضایی خوب و شفاف عمل می‌کند.

وی ابراز کرد: از قوه قضاییه انتظار داریم سریع‌تر با پرونده‌هایی که چندین سال است مطرح‌شده برخورد کند، همچنین ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه یکی از دلایل گسترش اعتیاد در جامعه نبود اشتغال برای جوانان است، افزود: باید اسباب معیشت، ارزانی و فراوانی نعمت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی امنیت حال حاضر کشور را در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار مناسب دانست و ادامه داد: یکی از نعماتی که انسان‌ها به آن محتاجند عدل است، به‌نحوی‌که مراعات حقوق افراد و عملی کردن عدل در جامعه بسیار مهم است که متأسفانه موضوع عدل به‌تمام‌معنا در جامعه عملی نشده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از وجود گرانی در جامعه عنوان کرد: گرانی مسئله مهمی بوده و متأسفانه به‌جز اندک افراد، اکثریت مردم در مضیقه مالی هستند و از گرانی رنج می‌برند که در این زمینه باید با موضوع گرانی ریشه‌ای برخورد کرد.

وی ارسال نامه‌های مردمی درباره دریافت دیرکرد بانک‌ها را مدنظر قرار داد و گفت: چندین سال است نامه‌هایی به دست ما می‌رسد که گلایه از دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها دارند و باآنکه بارها گفته‌ایم دیرکرد حرام و رباست ولی متأسفانه هر چه می‌گوییم حرام و جایز است کسی ترتیب اثر نمی‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: باید فکری برای فرهنگ انقلاب کنیم تا از این قبیل جریانات در کشور نیفتد، وحدت و اتحاد در همه کارها واجب است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 1287000، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین