پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال، بالغ بر یک هزار و 50 میلیارد ریال پروژه راه و مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، فیروز تکاور گفت: 31 پروژه را در حوزه راه آماده بهره‌برداری شده که شامل بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی است.

وی با اشاره به آماده شدن 50 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتباری بالغ بر 840 میلیارد ریال، گفت: این پروژه‌ها شامل 12 کیلومتر از بزرگراه شیراز جهرم، 11 کیلومتر بزرگراه شیراز، فسا، داراب و بخشی از طرح‌های بزرگراهی و اصلی شهرستان فسا و مرودشت است.

تکاور با بیان اینکه بخش‌هایی از محورهای بزرگراهی و اصلی سپیدان، کازرون فراشبند و گلکویه دهکوهیه نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: بیش از 75 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد ریال هم جزو این طرح‌ها قرار دارد.

وی راه‌های روستایی آماده شده را مربوط به شهرستان‌های اقلید، استهبان، بوانات، جهرم، ‌داراب، سپیدان، فسا، فیروزاباد، قیروکارزین، کازرون، ممسنی و نیریز دانست

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه 2000 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان آماده بهره‌برداری خواهد بود، گفت: 80 واحد مسکن مهر در آباده و 17 واحد در استهبان 22، واحد در اقلید، 238 واحد جهرم، 198 واحد داراب و 403 واحد در شهر شیراز، بخشی از این پروژه‌ها است.

تکاور اضافه کرد: 781 واحد مسکن مهر در شهرستان شیراز، 5 واحد فسا، 18 واحد فیروزآباد، 12 واحد کازرون، 100 واحد مرودشت، 123 واحد شهرستان نی‌ریز و 3 واحد در شهرستان نورآباد هم در ایام الله دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610300، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین