پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به بد عهدی های آمریکا در بحث برجام هستند.

شعار سال: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: تقوا باعث آمرزش گناهان انسان می شود و فرد مومن با تقوا می تواند با خدا ارتباط داشته باشد تا پروردگار گناهان وی را پوشیده و توبه او را بپذیرد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: اگر انسان بی پروا باشد قلب او در برابر گناهان سیاه شده و از حداقل تقوای الهی که انجام کامل واجبات و ترک محرمات است دور خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب اجباری آن را بزرگترین توطعه استعمارگونه رضا شاه برای نابودی اسلام دانست و بیان کرد: زنان مسلمان ایران با قدرتی الهی در آن سال ها سیاه که رضا شاه ملعون با قلدری قصد لکه دار کردن عفاف و حجاب اسلامی را داشت، عفت پیشه کرده و با سرسختی مقاومت کرده تا در نهایت این توطعه استکبار را با شکست رو به رو کردند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال۵۶ پس از شهادت فرزند برومند امام خمینی(ره) رژیم سفاک پهلوی در ۱۶دی ماه با انتشار مقاله ای در روزنامه اطلاعات مردم را به خشم آورده و در جواب این هتک حرمت دست به راهپیمایی زدند که با دخالت نیروهای شاه راهپیمایی را به خاک و خون کشیدند و تعداد زیادی از مردم، طلاب و روحانیون رو به شهادت رساندند.

حجت الاسلام حمیدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، خاطرنشان کرد: ۲۱ دی ماه مصادف است با سالگرد شهادت شهید سعید احمدی روشن که در سال۹۰ به دست دشمنان نظام به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شاه بیت مسائل منطقه ای امروز مسئله آزادی حلب است که این شهر را نیز همانند خرمشهر خدا آزاد کرد و بعد از عنایت پروردگار دو عامل دیگر بود که دست دشمنان را از آن کوتاه کرد اولین عامل تلاش عموم مردم و عامل دوم وجود نیروهای مقاومت بود.

مردم ترکیه فدای سیاست های اشتباه دولتمردانشان می شوند

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره با حملات تروریستی اخیر در ترکیه، خاطر نشان کرد: ترکیه از ان دسته از کشورهایی بود که در برابر داعش سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته بود و تروریست ها را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده بود اما امروز که نوک پیکان حملات داعش ترکیه را نشانه گرفته است این مردم بیگناه و مسلمان ترکیه هستند که در این بین فدای سیاست ها و عملکرد اشتباه دولت مردان این کشور می شود.

وی با اشاره به مسئله گور خواب ها، بیان کرد: با وجود اینکه این مسئله اصلا خوشایند نیست اما نباید خدمات نظام و انقلاب را به محرومان و نیازمندان جامعه نادیده گرفت و با بزرگنمایی چنین مسائلی، باعث سو استفاده دشمنان شویم و حیثیت نظام را زیر سوال برد.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه گفت: در چند روز گذشته که شاهد به وحود آمدن برخی اختلافات در بین مسئولین ارشد کشور بودیم باز هم معاندین و دشمنان نظام با ورود به این اختلافات درون سازمانی سعی در خدشه دار کردن آبروی نظام داشتند.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی و مسئولین کشور در اصل نظام هیچ گونه اختلافی نداشته و با همه قدرت از اصول نظام و کیان انقلاب دفاع کرده و از سیاست های مدون و شناخته شده استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان حمایت می کنند.

رئیس دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بد عهدی های آمریکا در بحث برجام، ادامه داد: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به این بد عهدی ها هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 5927253: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین