پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز اجرای خط انتقال اتیلن غرب به تبریز گفت: اجرای این طرح یکی از آرزوهای دیرین و چندین و چند ساله ما بود که متاسفانه در سال های گذشته محقق نشد. اجرای این طرح ارزشمند؛ آذربایجان شرقی را به چاه های نفت جنوب کشور وصل می کند.

شعار سال:

بر این اساس، شهرک صنعتی کیمیا شهر را در استان تاسیس و به تولید و حتی صادرات فرآورده های مختلف نفتی اقدام خواهیم کرد و انتظار داریم هم دولت و هم بخش خصوصی در این مورد سنگ تمام بگذارند.

اسماعیل جبارزاده در بیست و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل و کامیون های ترانزیتی افزود: بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل داخلی یکی از برنامه های تدوین شده در سند تدبیر توسعه استان است که اقدامات خوبی نیز در این راستا تا کنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته، بیش از سه هزار کامیون در استان، نوسازی و یا از رده فعالیت خارج شده است.

وی با تاکید بر لزوم ورود سرمایه گذاران داخلی و بخش خصوصی استان به ساخت کامیون هایی با استاندارد یورو شش اظهار کرد: با توجه به این مهم می توانیم بیش از پیش محصولات و کالاهای تولیدی خود را به کشورها و بازارهای مختلف جهان صادر کرده و در دنیا، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولیت اجرای بیش از 70 درصد از سند تدبیر توسعه استان به عهده بخش غیردولتی استان است اضافه کرد: تا به امروز بیش از 15 شرکت قدر و فعال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل داخلی اعلام آمادگی کرده‌اند ولی ما حتی وقت ملاقات برای این افراد نداده ایم.

جبارزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دو مطالبه و خواسته من از بخش خصوصی استان تا به امروز محقق نشده است، ابراز کرد: از سال های اول قبول مسئولیت استان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بر لزوم تشکیل دو شرکت تامین و تجهیز و همچنین شرکت نوسازی حمل و نقل داخلی تاکید کرده‌ام، ولی متاسفانه توجهی به این موضوع از سوی بخش خصوصی استان نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، آغاز اجرای خط انتقال اتیلن غرب به تبریز را زمینه ساز توسعه صنایع نفت و پتروشیمی و صنایع پایین دستی در استان دانست و گفت: اجرای این طرح یکی از آرزوهای دیرین و چندین و چند ساله ما بود که متاسفانه در سال های گذشته محقق نشد. اجرای این طرح ارزشمند؛ آذربایجان شرقی را به چاه های نفت جنوب کشور وصل می کند.بر این اساس، شهرک صنعتی کیمیا شهر را در استان، تاسیس و به تولید و حتی صادرات فرآورده های مختلف نفتی اقدام خواهیم کرد و انتظار داریم هم دولت و هم بخش خصوصی در این مورد سنگ تمام بگذارند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه بخش خصوصی به سرمایه گذاری در حوزه آی تی و ای سی تی نیز اشاره کرد و ادامه داد: گردش مالی صنعت آی تی و آی سی تی در کشور، نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان است. آذربایجان شرقی در این گردش مالی، سهمی ندارد، باید تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم. ورود در بخش آی سی تی به معنای جذب 24 هزار دانشجوی دکتری و فوق لیسانس این رشته است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزای ایسنا، تاریخ انتشار 19 دی 1395، کد مطلب: 95101911842: isna.irwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
خوب می دونه چطور شعارهای خوشگل بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
من نمیدونم استان آذربایجان با اون ظرفیتهای بومی و خاص خودش باید محل فراوری و صادرات نفت بشه؟ کارشناسی شده انصافا؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین