پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
رئیس ستاد انتخاباتی مشترک اقوام ایرانی گفت: مطهری، پزشکیان و شمخانی سه گزینه احتمالی این ستاد برای انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود و به‌ زودی با آنان نشست انتخاباتی برگزار خواهیم کرد.

شعارسال: محمد محمدرضایی رئیس ستاد انتخاباتی مشترک انتخاباتى اقوام ایرانی، با اشاره به آخرین تحرکات سیاسی این ستاد اظهار داشت: آقای روحانی به بسیارى از وعده‌هایش عمل نکرد ریزش آرای وی در دوازدهمین دوره انتخابات حتمی است.

وی افزود: ستاد مشترک انتخاباتى اقوام ایرانی به جهت اینکه اتفاقات سال 84 تکرار نشود و اصلاح‌طلبان مجدداً رودست نخورند، به دنبال گزینه‌هایی خواهد بود که از شانس رأی آوری بیشتری برخوردارند.

رئیس ستاد مشترک انتخاباتى اقوام ایرانی تأکید کرد:‌ آقایان مطهری، پزشکیان و شمخانی سه گزینه احتمالی ستاد متبوع ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود و به‌زودی ما با هر یک از این افراد نشست انتخاباتی برگزار خواهیم کرد.

محمدرضایی در موردحمایت ستاد مشترک انتخاباتى اقوام ایرانی از شمخانی که چندی پیش خبر آن را رسانه‌ای کرده بود، گفت: هنوز پاسخی از سوی آقای شمخانی دریافت نکرده‌ایم و منتظر اعلام نظر وی هستیم. در صورت امتناع ایشان از حضور در رقابت انتخاباتى گزینه‌هاى مطرح دیگرى در دستور کارخواهیم گذاشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19دی1395، کدخبر: 13951018001610: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین