پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
شاهد تکاپو و تلاش های مجدانه دکتر شریعتی چه در مرکز برای جذب اعتبارات و چه در خوزستان جهت سرکشی به مناطق محروم هستم.

شعار سال: حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه اختصاص 3 درصد از درآمد نفت به استان های نفتخیز و کم برخوددار کشور گفت: در این زمینه شاهد تعامل خوبی میان مجلس و دولت بوده ایم، جهت اجرای پروژه های نیمه تمام در کشور قرار است 5 میلیارد دلار تسهیلات از کشور روسیه و 40 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پرداخت مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی و 8 هزار میلیارد اعتبار نیز برای بخش سلامت در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما تلاشمان این است از 3 درصد درآمد نفت ؛ 50 درصد برای منطقه ی نفتخیز و 50 درصد دیگر برای مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یابد. با توجه به اینکه استان خوزستان پایخت نفت می باشد پیشنهاد شده که 3 درصد درآمد نفت به مناطق نفت خیز اختصاص شود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر نفت در استان افزود: استان خوزستان یک استان نفت خیز است، وزیر نفت قول دادند نهایت تلاش خود را برای توسعه ی استان انجام دهند.در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شد محرومیت ها و کمبودها از سوی مسئولان استان مطرح شد که مهندس زنگنه نیز وعده دادند در این خصوص اعتبارات لازم را در مرکز تامین کنند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامیبیان داشت: اولویت های اول نماینده های استان اشتغال است و باید فکر اساسی برای اشتغال صورت بگیرد که استان را به سمت صنعت و تولید ببریم و برای جوانان استان اشتغال ایجاد کنیم، اما متاسفانه منابع محدود هستند و تاکنون بستر مناسبی را برای سرمایه گزاران فراهم نشده که سرمایه گزاران داخلی و خارجی بتوانند با امنیت کامل سرمایه خود را برای اشتغال مولد به استان بیاورند. در این باره امیدواریم با رویکرد استاندار جدید خوزستان ، موانع سرمایه گذاری در استان خوزستان برداشته شود.

این عضو مجمع نمایندگان مجلس خوزستان ادامه داد: برای تقویت زیر ساخت های و تولید اشتغال در استان خوزستان به دو مولفه نیروی انسانی کارآمد و سرمایه نیاز داریم. شرایط موجود استان در شان مردم خوزستان نیست و با استان های دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به ضعف مدیریت ها در خوزستان اشاره کرد و گفت: باید ضعف مدیریت ها اصلاح شود و مدیران بر اساس شایستگی، پاکدستی ، لیاقت و تخصص شان منصوب شوند. بخشی از عقب ماندگی ها مربوط به کم کاری های و بی تدبیری مدیران بوده است.

کشت زر به ضعف و نارسایی در حوزه راه های استان خوزستان گفت: در سال های اخیر اقدام عمده و تاثیرگذاری در حوزه راه ها در شمال استان خوزستان انجام نشده است. پروژه دوخطه شدن جاده ی بهبهان به رامهرز، بهبهان به گچساران، جاده ی بهبهان به استان بوشهر، هنوز ناتمام است و دارای نقاط حادثه خیز بسیاری هستند.کم عرض و یک خطه بودن جاده های شمال خوزستان خطرآفرین است.

وی اظهار امیدواری کرد در سال های آینده جاده شهررضا به بهبهان و جاده ی بندر امام به اصفهان بازگشایی شود که مزیت های این کا ر اشتغال زایی و کوتاه تر شدن مسافت است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش های استاندار خوزستان در مدت کوتاه اخیر گفت: به شخصه شاهد تکاپو و تلاش های مجدانه دکتر شریعتی چه در مرکز برای جذب اعتبارات و چه در خوزستان جهت سرکشی به مناطق محروم هستم که امیدوارم مدیران استان ایشان را در جهت رفع مشکلات استان خوزستان یاری کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبحانه پرس، تاریخ 18 دی 95 ، کد مطلب:: www.arassnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین