پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
تشکیل مجمع نمایندگان استان، اختصاص اعتبارات به مدیران موفق، ساخت مصلی نماز جمعه، اطلاع رسانی مردم از زمان قطعی آب شرب، بحران آب و حضور الزامی مدیران در جلسات از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان بود.

شعار سال: نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد با اشاره به تلاش نمایندگان استان در مجلس دهم اظهار داشت: نخستن مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد تا با همکاری و همفکری بتوانند در راستای توسعه استان گام‌های موثری برداشته شود.

سمیه محمودی از تبعات خوب و موثر مجمع نمایندگان برای استان خبر داد و افزود: هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان مشخص شد و بنده با کسب 12 رای به عنوان دبیر جلسات انتخاب شدم.

وی بیان کرد: استان اصفهان ظاهرا استانی برخوردار محسوب می‌شود زیرا روزگاری در اوج بود اما در حال حاضر این موقعیت را از دست داده و ما باید سعی کنیم با پیشرفت و توسعه شهرها و روستاهای استان از همه لحاظ برخوردار شویم.

چاره‌اندیشی جدی در راستای رفع مشکلات آب

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی بحران آب را مهمترین حوزه مورد تاکید خود دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد مسکن‌های موقت برای رفع بحران آب باید کنار رود تا با چاره‌اندیشی جدی در راستای مشکلات آب شرب و کشاورزی شهرستان دهاقان تمهیداتی صورت گیرد.

وی گفت: برای نخستین بار 18 نماینده از استان در مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از وزیر نیرو داشتند و این پیگیری‌ها تا رسیدن به نتیجه هم‌چنان ادامه دارد.
محمودی از مطرح شدن حقوق‌های نامتعارف در کشور صحبت کرد و افزود: برخی از مدیران حقوق‌های نامتعارفی را دریافت می‌کنند که کارگروهی در مجلس متشکل از قوه قضائیه، مجریه و مقننه و دیوان محاسبات در حال بررسی این موضوع هستند.

نارضایتی از عدم حفر چاه آب در دهاقان توسط اداره آبفا

وی از عدم حفر چاه آب در دهاقان توسط اداره آبفا ابراز نارضایتی کرد و گفت: چرا خبر خوشی از حفر چاه نیست، هم‌چنین از اصحاب رسانه شهرستان تقاضا داریم که در فرهنگ‌ سازی استفاده بهینه مصرف آب فعال ظاهر شوند تا مردم بدانند که بحران آب جدی است.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی از اعتراض مردم دهاقان از دامداری‌های نزدیک مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: وجود دامداری‌ها در نزدیکی محل سکونت مردم اثرات بسیار بد و مشکلات بهداشتی و تنفسی به دنبال دارد و هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکل و رفع نارضایتی مردم اقدام شود.

وی با بیان اینکه کیفیت جلسات برای ما مهم است خاطرنشان کرد: کیفیت جلسات مهمتر از کمیت بوده و از مدیران انتظار داریم که با مطالعه در جلسات حضور داشته باشند تا خروجی خوبی داشته باشیم و با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و تعامل با نماینده می‌توان در بهبود شرایط زندگی مردم گام برداشت.

محمودی با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تصریح کرد: دستگاه‌ها پروژه جدیدی را شروع نکنند تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شوند، زیرا دیگران وارث عملکرد بد ما نیستند.

مبنای تخصیص اعتبارات بر اساس عملکرد مدیران

فرماندار شهرستان دهاقان با حضور در این جلسه با اشاره به تخصیص اعتبارات سال جاری اظهار داشت: مبنای تخصیص اعتبارات در سال جاری متفاوت بوده و بستگی به عملکرد مدیران دارد.

علی اصغر قاسمیان با بیان اینکه برخی از مدیران در پیچ و خم کارها مانده‌اند، افزود: مدیرانی که بدون برنامه و خلاقیت بوده و اعتبارات را هدر داده‌اند و نتیجه روشنی از اعتبارات نداشته‌اند، اعتباری برای آنان در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مدیرانی که خلاقیت و برنامه ندارند موفق نیستند، تصریح کرد: البته مدیرانی که موفق به جذب اعتبارات ملی و متمرکز استانی بوده‌اند و توانسته‌اند 2 برابر تخصیصات را جذب کنند، از تخصیص اعتبارات بهره‌مند می‌شوند.

قاسمیان 22 مرداد را به عنوان روز شهرستان در دهاقان نامید و بیان کرد: این روز ارتقاء دهاقان از شهر به شهرستان را به دنبال داشت که منجر به تحول اجتماعی و سیاسی در شهرستان شد.

حمایت از سرمایه گذار در اولویت است

وی عدم حمایت و سخت گیری برخی از دستگاه‌ها از سرمایه‌گذاران را بسیار ناراحت کننده دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه گذار یکی از مسائلی بوده که در اولویت قرار دارد زیرا رفع مشکل بیکاری را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان دهاقان از نارضایتی برخی از سرمایه‌گذاران از عملکرد و برخورد بانک‌ها خبر داد و بیان کرد: از کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری استفاده شود تا با حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال بار بزرگی از دوش مردم و دولت برداشته شود، زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند با علم و دانش خود تحول ایجاد کنند و در نتیجه آسیب‌های از اجتماعی کاسته ‌شود.

وی اطلاع رسانی به مردم از زمان قطعی آب را مهم دانست و افزود: عدم اطلاع رسانی مدیر اداره آبفا به فرمانداری شهرستان و مردم از قطعی آب شرب، سبب نارضایتی مردم و ما بوده که امری ناشایست برای ما و مردم تلقی شده است.

قاسمیان اظهار داشت: دامداری‌هایی که کنار مسکن مهر فعالیت دارند باید به مکان دیگری منتقل شوند زیرا اعتراض ساکنان این منطقه را برانگیخته‌اند، بنابراین دامداری‌‌هایی که مجوز و سند مالکیت ندارند باید شناسایی شوند.

وی گفت: حضور مدیران در جلساتی که مدیریتی محسوب می‌شود الزامی بوده و مدیران موظف به حضور با تمام امکانات خود هستند و در صورت غیبت باید از قبل فرمانداری را مطلع نمایند.

پیگیری‌های لازم برای ساخت مصلی صورت گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان با حضور در این جلسه اظهار داشت: نماز جمعه دهاقان فاقد مکان مناسب است و باید پیگیری‌های لازم برای ساخت مصلی صورت گیرد، البته تلاش‌هایی برای ساخت مصلی در دهاقان صورت گرفته، اما همچنان در این راستا نیازمند کمک هستیم.

وی از اختصاص زمین برای ساخت مصلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این زمین تا کنون به ثبت نماز جمعه نرسیده است و در حال حاضر به 57 میلیون تومان برای کارهای مقدماتی مصلی نیاز داریم که همه این مبلغ در توان ما نیست.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: از همه مسئولان و مدیران انتظار می‌رود که در نماز جمعه شهرستان شرکت کنند زیرا نماز جمعه با سایر نمازها متفاوت بوده و مربوط به سیاست گذاری‌های حکومت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مجله اینترنتی جدیدترین ها، تاریخ 5 مرداد 94 ، کد مطلب: 132237: www.Jadidtarinha.net

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین