پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر تهدید موشکی کره شمالی گفت: پیونگ یانگ در هر زمان و مکانی قادر است موشک بالستیک قاره پیمای ساخت خود را شلیک کند.
شعار سال: کره شمالی گفته است می‌تواند موشک بالستیک قاره‌پیمای خود را در هر زمان و مکانی آزمایش کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت، این کشور قادر است در هر زمانی و در هرجایی که بخواهد موشک قاره پیما شلیک کند.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه (دیروز) گفته بود قابلیت تسلیحات هسته‌ای کره شمالی و برنامه‌های دفاعی موشکی این کشور تهدیدی جدی برای آمریکاست.

وی در ادامه هشدار داد کره شمالی آماده شلیک است و افزود اگر سوی موشک‌ها به آمریکا باشد این کشور با تهدیدات موشکی کره شمالی برخورد کرده و آن‌ها را ساقط می‌کند.

در واکنش به این اظهارات وزارت خارجه کره شمالی از آمریکا انتقاد کرد و نوشت سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کره شمالی شایسته سرزنش است و توصیه کرد راه تازه‌ای را در قبال کره شمالی اتخاذ کند.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد مطلب: 13951020000650، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین