پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
استاندار مرکزی تاکید کرد: اشتغال تنها از طریق رونق تولید و رشد اقتصادی محقق می‌شود نه با تئوری‌های ذهنی و سخنرانی‌هایی که بسیاری از آنها فایده‌ای ندارد.
شعار سال:

محمود زمانی‌قمی در حاشیه سی و دومین جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در مدیریت شعب بانک ملی استان مرکزی برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: بانک‌ها یکی از رکن‌های اساسی تحرک و رونق تولید هستند.

وی بیان کرد: از مهر امسال تاکنون بانک‌های استان در بخش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی شتاب زیادی داشته‌اند و تلاش موثری صورت گرفته است.

استاندار مرکزی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بانک‌ها بیان کرد: نیاز است سایر پرونده‌ها که در دست بررسی است، سریع‌تر مورد توجه و رسیدگی قرار بگیرند.

زمانی‌قمی ادامه داد: در استان مرکزی 279 میلیارد تومان از طریق سایت بهین‌یاب و طرح رونق تولید از طریق بانک‌ها به واحدهای تولیدی واگذار شده و حدود 207 میلیارد تومان مستقیما بانک‌ها خودشان با توجه به مقررات طرح رونق تولید به مشتریان پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع تا کنون 486 میلیارد تومان تسهیلات در استان مرکزی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است. طبق گزارش و رصد مجموعه نظارتی بیش از 60 واحدی که تسهیلات دریافت کرده‌اند به چرخه تولید برگشته‌اند و تا پایان بهمن ماه سال جاری بازرسی‌ها از واحدهای احیا شده به اتمام می‌رسد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در این واحدها علاوه بر حفظ و تثبیت اشتغال حدود 300 فرصت شغلی جدید هم اضافه شده است.

زمانی‌قمی بیان کرد: همچنین برای واحدهای بزرگ استان نیز فایل جدا باز کرده‌ایم و مسائل این واحدها در جلسه با وزیر صنعت در سفر اخیر به استان مرکزی بررسی شد و نمایندگانی برای پیگیری تصمیم‌های اتخاذ شده در نظر گرفته شده‌اند.

وی گفت: امیدواریم با رشد و تحرک اقتصادی در بخش تولید بتوانیم بر بخشی از مشکل بیکاری غلبه کنیم.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر:95102012828   www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
اینا فقط مسکنه و راه حل نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین