پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در مکان‌ها و محل‌های مختلف استان از اولویت برنامه‌ها است که در این راستا در ۷۰ درصد مدارس استان بوشهر نماز جماعت اقامه می‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام عباس خشنود ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مردم دین‌دار استان بوشهر توجه ویژه‌ای به اقامه نماز سرقت دارند اظهار داشت: فرهنگ اقامه نماز در استان بوشهر دارای جایگاه مهمی است بگونه‌ای که مردم دین‌دار این استان موظف به اقامه نماز هستند.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر به امور معنوی، دینی و مذهبی توجه ویژه‌ای دارند افزود: در این راستا طرح‌های مهمی در استان بوشهر برای ترویج فرهنگ معنوی در جامعه به ویژه در قشر نوجوان و جوان اجرا می‌شود.

دبیرستاد اقامه نماز استان بوشهر از اجرای طرح نماز جماعت صبح در مساجد استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در اجرای این طرح 35 مسجد برای برپایی نماز صبح در استان بوشهر تعیین و نماز صبح به صورت جماعت اقامه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌های استان بوشهر تصریح کرد: این طرح با هدف آموزش احکام نماز به پرستاران و بیماران در بیمارستان‌ها ارائه می‌شود که سال گذشته آموزش‌های لازم در بیمارستان‌های خلیج فارس بوشهر، شهید گنجی دشتستان و امام خمینی(ره) کنگان به 90 درصد پرستاران و بهیاران ارائه شد.

خشنود به اجرای طرح منهاج در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح منهاج ویژه اصناف و بازاریان در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر اجرا شد که در اجرای این طرح ترویج فرهنگ اقامه نماز به خصوص نماز اول وقت در بین کسبه بازار شهر ترویج می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر از ارائه آموزش‌های معنوی به زوج‌های جوان در استان بوشهر خبر داد و افزود: شش کلاس به ازاء هر کلاس 60 نفر در بوشهر، کنگان، گناوه و دشتستان ویژه زوج‌های جوان برگزار می‌شود که این افراد ضمن تقویت بنیه دینی آموزش‌های دیگر مهارت‌های زندگی فرا می‌گیرند.

وی از اجرای جشنواره اقامه نماز در فضای مجازی خبرداد و خاطرنشان کرد: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی این جشنواره برگزار می‌شود.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 دی 1395، کد مطلب: 1293188، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
چرا در اون 30 درصد اقامه نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین