پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحمل در مقابل همه نامرادی ها و بی انصافی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

شعارسال: مسعود پزشکیان نشان کرد: آینده مشخص خواهد کرد که وجود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چقدر اهمیت داشت و او قطعا جایگزینی نخواهد داشت. اینها کسانی بودند که در سختی ها بار آمده بودند و ویژگی های خاصی داشتند که فقط در مسیر این سختی‌ها در طول این پنجاه سال مبارزه می شد این ویژگی‌ها را کسب کرد.

وی افزود:‌ آیت‌الله هاشمی انقلاب را با تمام وجود دوست داشت و تمام زندگی خود را صرف آن کرد و به همین خاطر در مقابل طعنه‌ها و ناملایمات سکوت می کرد چرا که انقلاب را بیشتر از خودش دوست داشت و ماند و سکوت کرد تا انقلاب بماند.

پزشکیان با بیان اینکه پذیرش یکدیگر و تحمل در مقابل فشارها و بی اخلاقی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی بود گفت:‌ مشکل ما امروز در کشور نبود تحمل و توان پذیرش یکدیگر است و اختلافات ناشی از این مشکل است اما اگر قلب ما بزرگ باشد و بتوانیم همدیگر را تحمل کنیم می توانیم در کنار هم قدرتمندتر بایستیم و به اهداف انقلاب خدمت کنیم و آقای هاشمی این ویژگی را داشت و قطعا هر کسی در جای ایشان بود در مقابل برخی موضع گیری ها عکس العمل های تندی نشان می داد و اگر هاشمی تحمل و صبر را پیشه نمی کرد وحدت و آرامش در جامعه باقی نمی‌ماند.

فرزندان شهید بابایی: درگذشت آیت الله هاشمی ملت ایران را در غم و اندوه فرو برد

همچنین فرزندان سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی نیز طی پیامی خطاب به خانواده و همسر آیت‌الله هاشمی به ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خانواده محترم هاشمي، سركار حاجيه خانم مرعشي

خبر درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني همه ملت شريف ايران را در بُهت و غم و اندوهي سنگين فرو برد.

ضمن عرض تسليت، از خداوند منان علو درجات را براي روح آن مرحوم مغفور، و صبر و شكيبايي براي شما و تمامي بازماندگان مسئلت داريم.

فرزندان شهيد سرلشگر خلبان عباس بابايي

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 21دی1395، کدخبر: 622066: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین