پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک از تهیه ست کامل ژیمناستیک و اختصاص آن به استان‌های فعال در ورزش ژیمناستیک خبر داد.
شعارسال: محمد شروین اسبقیان عصر پنج‌شنبه در جشنواره استعدادیابی ورزشی اردبیل تصریح کرد: پنج ست کامل ورزشی تهیه شده و قرار است به استان‌های فعال در رشته ورزشی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه استان‌های گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، اصفهان، فارس و البرز فعالیت مطلوبی در ورزش ژیمناستیک دارند، اضافه کرد: دستور تجهیز سالن‌های ورزشی استان‌های موفق و فعال از سوی وزارت ورزش صادر شده است.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تأکید کرد: هر چند برخی استان‌ها سالن‌های مناسب و تمام‌وقت در اختیار رشته ژیمناستیک قرار دادند اما در برخی استان‌ها همچنان اختصاص نیمه‌وقت سالن مشاهده می‌شود که انتظار داریم مسئولان به این نیاز ورزشکاران توجه نشان دهند.

به گفته اسبقیان در تمامی استان‌های کشور ورزش ژیمناستیک فعال است و نزدیک به ۲۰۰ هزار ژیمناست کار در سطح کشور سازمان یافته‌اند.

وی با تأکید به اینکه ژیمناستیک پایه سایر رشته‌های ورزشی است، اضافه کرد: بر اساس مطالعه وضع موجود آمادگی برای مسابقات آسیایی و بین‌المللی در دستور کار فدراسیون است.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: رتبه‌بندی جهانی کشور در ژیمناستیک ۵۰ است اما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از جمله استعدادیابی و حمایت ورزشکاران به جایگاه مناسبی دست یابیم.

وی از آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی خبر داد و گفت: این مسابقات سال آینه برگزار می‌شود و آماده‌سازی و تمرینات آغاز شده است.

اسبقیان با تأکید به برگزاری اردوی متمرکز در اسفند ماه متذکر شد: در نظر داریم تیم برای اردوی تایلند در اردیبهشت ماه سال آینده و مسابقات قهرمانی آسیا و جاکارتای اندونزی در سال ۹۷ آماده شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 دی 1395 ، کدخبر: 3857225 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین