پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۵۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شد تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال ۲۰۱۰ تاکنون را به ثبت برساند.

شعار سال: گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شده تا میزان تحویل جهانی خودروهای این شرکت در سال گذشته میلادی 5.8 درصد افزایش پیدا کند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، حجم فروش جهانی خودروهای پژو سیتروئن نسبت به 2.972 میلیون دستگاه در سال 2015، افزایش یافته و به 3.146 میلیون دستگاه رسیده است.

رشد فروش خودروهای پژو سیتروئن در سال 2016 موجب شده تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال 2010 تاکنون را به ثبت برساند و برای اولین بار از سال 2011، از مرز فروش 3 میلیون دستگاه عبور کرده است.

میزان فروش خودروهای پژو سیتروئن در اروپا 3.56 درصد و در خاورمیانه و شمال آفریقا 112.8 درصد رشد داشته که ناشی از لغو تحریم‌های ایران و افزایش فروش در این کشور بوده است.

میزان فروش خودروهای شرکت پژو در چین و جنوب شرق آسیا 15.98 درصد و در منطقه اوراسیا که روسیه را نیز در بر می‌گیرد، 12.58 درصد کاهش یافته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 دی 1395، کد مطلب:1293662 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
ایران برای پژو بهشته بهشت . مدیران خودرو سازی هم مامورین بهشت
کرمی و عندلیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
هنوز 12 میلیارد خرج کردن برای ورود به بازار ایران یادمان نرفته. بعضی ها که خیلی خیلی یادشونه
هنوز کنار کشیدن های غیر متعهدانه در جریان تحریم ها یادمان نرفته
هنوز قطع ارسال قطعات یدکی یادمان نرفته
و حالا حالاها بی کفایتی مشهود و مورد اعتراض مردمی مدیران ایران خودرو یادمان خواهد بود.
منتظر فرصتی برای ارسال یک مقاله افشاگرانه برای شما در این خصوص هستم. مقاله ای که اگر جرات انعکاس آن را داشته باشید، خاک روی صورت مدیران ناسالم خواهد باشید. زلزله 8 ریشتری صنعت خودروی آسیا خواهد بود.
منتظر باشید
مدیر پایگاه ما منتظر ارسال هر نوع متن سالم افشا کننده هستیم و همچنین حق طرف مقابل می دانیم که از خود دفاع مشروع داشته باشد.
موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین