پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
یادداشتی انفجاری به پاس زحمات شبانه‌روزی مسئولین در برآورده‌کردن خواسته‌های ساکنین مسکن مهر!

شعار سال: پس از انتشار یادداشت انتقادی "مسکن‌های بی مهر آران‌وبیدگل" در بهمن‌ماه سال گذشته و به دنبال آن اعلام نارضایتی بسیار همشهریان از وضعیت نابه‌سامان این منطقه، خواب به چشمان مسئولین محترم شهرستان نیامده و در اقدامی عجیب و شگفت‌آور تصمیم گرفتند نگاهی به این منطقه انداخته، مشکلات را حل کرده و تمام تلاش خود را در تسکین آلام این مردمان به کار گیرند!

شهرداری محترم، بی‌درنگ تمامی راه‌های مواصلاتی مربوطه را جدول بندی و آسفالت کرده و لذت بهرمندی از باتلاق‌های طبیعی از ساکنین گرفته شد!





گارد حفاظتی طبیعی دور بلوک‌ها که نقش به‌سزایی در پاسداری از واحدها داشتند، به صورت ضربتی جمع‌آوری شده و دورتادور ساختمان‌ها در محاصره ناجوانمردانه فضای سبز و سنگ‌فرش‌های رنگی قرار گرفتند!









کودکان از ورزش‌های ساحلی در ریگزارها محروم و به اجبار در پارک تازه افتتاح‌شده‌ی مسکن مهر مشغول به بازی با جدیدترین و مجهزترین وسائل تفریحی می‌شوند!

با افتتاح مصلایِ بزرگ مسکن مهر، بانگ دلنشین اذان از مناره‌های بلند فیروزه‌ای کنار پارک، گوش ساکنین را نوازش داده و آنها را برای ادای نماز به سمت خود می‌خواند.


با تدبیر بی‌نظیر و خلاقیت بی‌بدیل شهرداری محترم، به منظور حفظ و حراست از سلامتی ساکنین این مجتمع در برابر سرماخوردگی و زکام و در راستای افزایش محبت و دوستی خانواده‌ها و البته مشخصا جلوگیری از آلودگی هوای پاک این مرغزار دوست‌داشتنی، عبور و مرور کلیه وسایل حمل‌ونقل عمومی به این منطقه در روزهای تعطیل ممنوع می‌شود!

به منظور مراقبت از بهداشت و سلامت محیط، به شیفت کاری ماشین‌های حمل زباله این منطقه علاوه بر ساعت ۲۱ هرشب، ساعت ١٢ ظهر نیز افزوده می‌شود تا هیچ آلودگیِ بی‌نزاکتی حتی فکر نزدیک شدن به مسکن مهر را در ذهن ناپاک خود متصور نشود!





با برگزاری سلسله نشست‌های راهبردی مهر، ضمن پذیرفتن انتقاد تمامی صاحبان واحدهای ناتمام و نیمه‌کاره، به صورت کتبی از آنها عذرخواهی شده و به سرعت و پس از گذشت تنها یک‌روز کاری، پنت‌هاوس‌هایی فول آپشن تحویل آنان گردید تا دلایل نامعلوم هزینه‌ بیشتری که در هنگام ثبت‌نام پرداخته بودند معلوم شده و مردم نگویند چیزها!


در راستای دقت‌نظر و الطاف خاص مسئولین نسبت به ساکنین مسکن مهر، برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، بزرگترین مرکز آتش‌نشانی و اطفای حریق خاورمیانه در کنار این مجموعه شگرف ساخته و پرداخته شد، تا تمامی حوادث مترقبه و غیرمترقبه در دم در نطفه خفه شوند! همچنین به منظور جلوگیری از حوادث آتی در صورت تأخیر چند میلی‌ثانیه‌ای مأموران شریف آتش‌نشانی، کپسول‌های آتش‌نشانی رایگانی به اجبار به تمامی واحدها هدیه گردید!


اینکه در آتش‌سوزی تنها یکی از واحدهای مسکن مهر در ماه گذشته، دلاورمردان آتش‌نشان شهرستان آران‌وبیدگل تاخیری فقط و فقط 000'700'2 میلی‌ثانیه‌ای داشته‌‌اند، مانوری برای سنجش و محک‌زدن توانایی ساکنین در اطفای حریق بوده و هدف از آن کشف استعداد آتش‌نشانان بالقوه و در راستای تکمیل کادر اداری خود بوده است. پرواضح است که علت استفاده از پنجره‌ها و طناب برای خروج افراد در عملیات نجات، تهییج و ترشح هورمون مفید آدرنالین(اپی‌نفرین) به صورت کاملا رایگان و بدون تهیه بلیط بوده است.

و اما چند هفته‌ای است که شاهد افتتاح نان‌کده و گراندمارکت در میدان بزرگ مسکن مهر هستیم که خود جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. به راستی که مسکن مهر، بهشتی برین روی زمین است...!


یک سال دیگر نیز گذشت...مسکن‌های همچنان بدون مهر آران و بیدگل...
چه کسی و چه ارگانی مسئول به تحقق رساندن این رویاهاست؟!!

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرتال خبری تحلیلی آران و بیدگل نیوز، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 8906: www.abnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین