پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
سلطانی با بیان اینکه بیشتر هنرمندان برخوار در رشته های مُنبت کاری، قلم زنی، مُعرق روی چوب و چرم دوزی فعالیت می کنند، افزود: برای افزایش تولید و معرفی آثار تولید شده در این شهرستان باید شرکت های تعاونی صنایع دستی در رشته های مختلف راه اندازی شود.
شعارسال: محمود سلطانی در ششمین کارگروه اقتصاد مقاومتی برخوار در فرمانداری شهرستان افزود: شهرستان برخوار بعد از اصفهان بیشترین هنرمند و شاغل در صنایع دستی را دارد.

وی تصریح کرد: بیشتر هنرمندان این شهرستان در رشته های مُنبت کاری، قلم زنی، مُعرق روی چوب و چرم دوزی فعالیت می کنند.

معاون فرماندار برخوار اظهار کرد:‌ برای افزایش تولید و معرفی آثار تولید شده در این شهرستان باید شرکت های تعاونی صنایع دستی در رشته های مختلف راه اندازی شود.

سلطانی، گره چینی را از هنرهای شهرستان برخوار نام برد و گفت: ‌این شغل در لیست مشاغل هنری و حمایتی دولت نیست و نیاز است از شاغلان این رشته برای پرداخت بیمه و پرداخت تسهیلات حمایت شود.

در این کارگروه، هنرمندان صنایع دستی برخوار کمبود سهمیه بیمه تامین اجتماعی در برخی از رشته های هنری و واردات صنایع دستی و کالاهای خارجی را مهمترین مشکل خود نام بردند و خواستار راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این شهرستان شدند.

ششمین کارگروه اقتصاد مقاومتی برخوار با هدف بررسی دیدگاه خبرگان صنایع دستی و گردشگری به ریاست محمود سلطانی معاون فرماندار و با حضور بخشداران بخش مرکزی و حبیب آباد و اعضاء جلسه در فرمانداری برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی چشم برخوردار، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کدخبر: 118976، www.cheshmeborkhar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
بخش تعاون تنها اسم زیبایی دارد و عملکرد مطلوبی را نتئوانسته از خود نشان دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین