پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر طی نامه‌ای به معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد اطمینان داد که پس از ثبت‌نام فعالان قرآنی در تارنمای این صندوق نسبت به معرفی مجدد آن‌ها به شعب سازمان تأمین اجتماعی اقدام کند.

شعار سال: با توجه به نگرانی وسیع به وجود آمده ناشی از قطع بیمه تعداد زیادی از فعالان قرآنی در استان‌های مختلف کشور، غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نامه‌ای به معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعدت و رفع مشکلات موجود را داد.
ارجمندی در این نامه اطمینان داد پس از ثبت‌نام در تارنمای صندوق اعتباری هنر، نسبت به معرفی مجدد فعالان قرآنی به شعب سازمان تأمین اجتماعی اقدام می‌شود و هیچ گونه خللی در بیمه این افراد به وجود نخواهد آمد.
بنا بر این گزارش غلامرضا خلیل ارجمندی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 طی نامه‌ای به «محمدرضا حشمتی» معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهتمام دولت به حمایت از جامعه فعالان حوزه قرآن و عترت، از آمادگی این صندوق برای بیمه تکمیلی فعالان قرآنی در سال 1394 خبر داد.
در ادامه این نامه آمده است: در پالایش صورت گرفته بیمه تمامی افرادی که در تارنمای صندوق اعتباری هنر عضو نشده‌اند و بیمه تأمین اجتماعی صندوق حمایت از هنرمندان هستند به مدت 3 ماه به حالت تعلیق درآمده تا پس از ثبت‌نام در تارنمای این صندوق نسبت به معرفی مجدد آنها به بیمه تأمین اجتماعی اقدام ‌شود. بر این اساس هیچ گونه خللی در بیمه نامبردگان به وجود نخواهد آمد.
به همین منظور فعالان قرآنی می بایست پس از مراجعه به دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان یزد (جناب آقای سید محمد رضا نجم الهدی) و ارائه مدرک تخصصی، با دریافت معرفی نامه با امضای مدیر کل استان، به سایت صندوق اعتباری هنر مراجعه و اقدام به ثبت نام در بخش ((عضویت)) نموده تا از تسهیلات بیمه فعالان قرآنی بهره مند شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی میزان، تاریخ انتشار 31 فروردین 1394، کد مطلب: - : www.qurany.org.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین