پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بزرگترین مشکل در حمل و نقل مسافر در اصفهان، کمبود مسافر و نبود سفرهای برنامه‌ریزی شده با ناوگان عمومی است.
شعارسال: علیرضا صفاتاج اظهار داشت: گردشگری هم باید در دستور کار شرکت ها قرار گیرد و از این طریق کسب و کار خود را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل در حمل و نقل مسافر، کمبود مسافر و نبود سفرهای برنامه‌ریزی شده با ناوگان عمومی است، ادامه داد: در همین راستا طی دو سال گذشته جلساتی با کانون انجمن‌های صنفی استان تشکیل و در اطاق‌های فکر راهکارهای مناسب مطرح شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات، تقویت سرمایه‌گذاری واقعی، خروج از وضعیت سنتی و به روز شدن، تنوع در فعالیت حوزه عملکردی برای سرمایه گذاران واقعی، رفع آسیب‌ها و افزایش درآمدهای غیر بلیطی، ارتقا سطح رضایت‌مندی مسافرین با تهیه منشور جدید حقوق مسافر از اهداف این سازمان است.

وی بیان داشت: شناسایی کریدورهای مجاز تردد ناوگان و افزایش تردد در مسیرهای پرجاذبه و نظارت بر رعایت استانداردهای ناوگان مسافری شامل فاصله صندلی‌ها، سیستم‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و نوع خدماتی که در داخل ناوگان ارائه می‌شود، از دیگر اهداف سازمان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 دی 1395، کدخبر: 3874004 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
کیفیت باید بالا بره و قیمت پایین بیاد و باب سلیقه مردم بشه ، تا مردم از وسیله نقلیه شخصی ، مجددا به سمت وسیله نقلیه عمومی بیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین