پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
رضا نقدی اظهار کرد: از ۱۶ ماه پیش تاکنون سهم ارزش افزوده به شهرداری‌های شهرستان به بهانه‌ای که اداره کل امور مالیاتی تحت عنوان «پیش خوری» مطرح می‌‌‌کند پرداخت نشده است.
شعارسال: شهردار ابوزیدآباد با اشاره به این که شهرداری‌ها در شهرستان آران و بیدگل گاهی تا ۵۰ درصد وظایف دیگر نهادها را بر دوش می‌‌‌کشند تصریح کرد: این واقعیت در کنار کاهش تخصیص بودجه‌ها به شهرداری‌ها ،فشار زیادی را بر این نهادها وارد می‌‌‌آورد.

رضا نقدی صفر شدن تخصیص اعتبارات حاصل از ردیف واگذاری تملک دارایی‌ها در سال گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این در حالی است که درآمد شهرداری‌ها از محل ساخت و سازها با توجه به رکود این حوزه، به ۱۰ درصد سال‌های قبل رسید.

وی صدور بسته‌های تخفیفی در اخذ عوارض را یکی از نتایج کاهش درآمد شهرداری‌ها دانست و اضافه کرد: بنده به عنوان شهردار ابوزیدآباد سال گذشته فقط ۹ جواز ساخت صادر کرده‌ام!

نقدی کاهش درآمد مردم در بخش کشاورزی را نیز یادآور شد و اظهار کرد: از ۱۶ ماه پیش تاکنون سهم ارزش افزوده به شهرداری‌های شهرستان به بهانه‌ای که اداره کل امور مالیاتی تحت عنوان «پیش خوری» مطرح می‌‌‌کند پرداخت نشده است.

شهردار ابوزیدآباد اختیارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اعطای مجوز فعالیت‌های عمرانی را ناچیز توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به قابلیت فنی مناسب ادارات شهرستان باید این امور به ادارات واگذار شود تا مردم مجبور نباشند برای یک مجوز ساده بارها به اصفهان سفر کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خطب شکن، تاریخ انتشار: 23 دی 1395، کدخبر: 39744، www.khatabshekan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
ابوزید آباد دیگه کجاست؟ فکر کنم وقتی اعراب در همدان و نهاوند ساسانیان را شکست دادند، ابوزید به سمت اصفهان لشکر کشید و آبادی خاصی را درست کرد. بعدها تبدیل به شهر شد.
این موارد نظرات و تخیلات من بود. جا دارد در خصوص تاریخچه این شهر بنویسید لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین