پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
نشست تشریح برنامه های بیمارستان حضرت زینب اشکذر با حضور زارع معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و آقایی مدیر مرکز تحقیقات دیابت استان در مرکز بهداشت شهرستان اشکذر برگزار شد.

شعار سال: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بالا بودن آمار دیابت در استان را زنگ خطری برای مردم دانست و گفت: وزارت بهداشت امسال را به عنوان سال غلبه بر دیابت معرفی نموده است و در همین راستا استان یزد به عنوان پایگاه کشوری غلبه بر بیماری دیابت معرفی شده است.
دکتر زارع از راه اندازی مرکز دیابت بیمارستان حضرت زینب اشکذر به عنوان اولین مرکز تخصصی و فوق تخصصی دیابت در کشور عنوان کرد و گفت: این بیمارستان دارای بخش داخلی ،بخش اطفال ،بخش زنان ،جراحی و بخش های آی سی یو،سی سی یو و ان آی سی یو خواهد بود و در کنار آن با توجه به اینکه آمار دیابت در استان یزد بالا هست و هم چنین ۴۰ درصد از بیماران از خارج استان هستند یک برند و نشانه خاصی را به این بیمارستان دهیم.
وی افزود: بخش های جنرال بیمارستان به قوت خود باقی خواهد ماند و بخش های ویژه تری را در کنار آن راه اندازی خواهیم نمود تا در بحث آموزش و درمان خدمات مناسب تری را در زمینه دیابت به شهروندان ارائه نماید.
در ادامه این نشست مدیر مرکز تحقیقات دیابت استان با اشاره به اینکه نیمی از مردم استان از چاقی و اضافه وزن رنج می برند خواستار تغییر در سبک زندگی مردم شد و خاطر نشان کرد: سلامت جسمانی خود را از طریق غربالگیری، پایش سلامت و مشاوره و با دستور پزشک بررسی نموده و سعی کنیم تا با تغذیه سالم ،متعادل،متنوع و منظم و تحرک بدنی نظیر پیاده روی تند با نرم دویدن بدن خود را از بیماری های مختلف ایمن نماییم.
دکتر آقایی با بیان اینکه مهارت داشتن زمانی معنا پیدا می کند که فرد به مهارت خود نیز عمل نماید و به ان پایبند باشد، ادامه داد:عواملی که سلامتی ما را به خطر می اندازد نظیر دخانیات از آن پرهیز کنیم و با داشتن قدرت خود آگاهی و شناخت خود زندگی سالمی را تجربه نماییم.
بیمارستان ۱۵۰ تخت حضرت زینب اشکذر با همت خیر اشکذری حاج فضل الله شکاری در حال احداث می باشد که به گفته مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.









با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اشکذر خبر، تاریخ 7 آذر 95، کد مطلب: 58277: www.ashkezarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین