پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
وعده ای از مدیرعامل سنگ آهن که تحقق نیافت و طلایی مقدم فرماندار سابق بافق از آن بازدید کرد، انگار بازدیدها بی نتیجه اند.
شعارسال: مدیرعامل سنگ آهن مرکزی بافق خرداد ماه 93 در بحبوحه اعتصابات کارگری سنگ آهن مرکزی از ساماندهی میدان غدیر(میدان ورودی شهر) آنهم با طرحی نو و جذاب خبر داده بود و گفته بود که با پیگیری موضوع از مجاری قانونی برای اخذ مجوز لازم از دفتر فنی استانداری اقدام نمودیم و همزمان با طی مراحل و تشریفات قانونی مشاور امین بعنوان طراح اصلی این میدان انتخاب گردید و بلافاصله و ضمن انجام تشریفات مناقصه شرکت فروز آرمه نیز بعنوان پیمانکار اجراء طرح مورد نظر انتخاب شد .

محمد جواد عسکری همچنین بیان داشته بود که : بنا به گفته پیمانکار در طول این هشت ماه برای بیست نفر فرصت اشتغال فراهم خواهد شد علاوه بر اینکه شرکت فروز آرمه در صورت کمبود ماشین آلات ، مصمم است تا از موجودی ماشین الات داخل شهر کمبود خود را جبران نماید .

از دیگر وعده های مدیرعامل سنگ آهن هزینه 20 میلیاردی اجرای این طرح بود که پرداخت آنرا به محل اعتبارات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق ارجاع داده بود.

تمام اینها در زمان اعتصابات بود .انگار دیگر پس از خوابیدن جریان اعتصابات کارگری تاریخ اعتبار این وعده تمام شده است.

بافق خبر؛در خبری تحت عنوان "تعطیلی یکی از وعده های مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق " این موضوع را مطرح کرد و برای چند روزی دوباره ماشین آلات در این میدان خیمه زدند و باز هم اتفاقی نیفتاد و برای مردم ثابت شد که این حرفها تاریخ انقضا هم داشته است و دیگر اعتباری ندارد.

از نکات جالب این موضوع وعده اتمام کار در 8 ماه،بازدید سید مهدی طلایی مقدم فرماندار سابق از این پروژه! کما فی السابق و بودجه 2 میلیاردی آن می باشد.

حال باید دید دیگر وعده های مدیرعامل سنگ آهن مرکزی هم اینگونه بدون کار کارشناسی اعلام می شود که پس از دو سال به این نتیجه برسند که مشکل تیرهای برق نمیگذارد آنها به وعده 8 ماهه خود جامه عمل بپوشانند؟

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کدخبر: 976698، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین