پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به حمایت های خوب وزارت راه و شهرسازی، پروژه آزادراه شیراز- اصفهان مشکل تامین منابع مالی ندارد.
شعار سال: سیدحسین میرشفیع، یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه هفت آزادراه شیراز- اصفهان افزود: امسال 300 میلیارد تومان به پروژه تزریق شد وامیدواریم سال آینده نیز همین میزان اعتبار تامین شود و سرمایه گذار و شریک پروژه یعنی قرارگاه خاتم الاوصیاء نیز معادل همین مبلغ را اختصاص دهد.

وی ادامه داد: این پروژه طی 12 ماه گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان امسال بتوانیم زیرسازی عمده مسیر را تکمیل کنیم و سال آینده کار روسازی در قطعات مختلف آزادراه را انجام دهیم.

معاون ساخت و توسعه آزاد راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: روسازی کامل 220 کیلومتر آزادراه که قرار است سال آینده انجام کار بزرگی است.

پروژه 230 کیلومتری آزاد راه شیراز اصفهان که فاصله بین این دو کلانشهر را 130 کیلومتر کوتاه تر می کند از نظر زمانی نیز 1.5 ساعت صرفه جویی در مدت زمان سفر می شود.

استاندار فارس دراین آیین اعلام کرد:‌تا نیمه دوم پارسال میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 23 درصد بود اما امروز به 48 درصد رسیده که این یعنی تنها در یک سال و نیم گذشته حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سید محمد علی افشانی افزود:‌ در ابتدای امسال قول داده شد که 300 میلیارد تومان دیگر مشروط به اینکه اعتبار سال قبل هزینه شود به این پروژه اختصاص یابد.

قطعه هفت آزادراه شیراز- اصفهان 12 کیلومتر طول دارد که گفته شد در هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26 دی 1395، کد مطلب: 82387609، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
گسترش آزاداهها خیلی به کاهش تلفات جاده ای کمک میکنه
در قیاس با صنعت هواپیمایی، نیاز بیشتری برای بازسازی جاده ها هست با توجه به تلفات و میزان استفادهش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین