وی ادامه داد: این پروژه طی 12 ماه گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان امسال بتوانیم زیرسازی عمده مسیر را تکمیل کنیم و سال آینده کار روسازی در قطعات مختلف آزادراه را انجام دهیم.
معاون ساخت و توسعه آزاد راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: روسازی کامل 220 کیلومتر آزادراه که قرار است سال آینده انجام کار بزرگی است.
پروژه 230 کیلومتری آزاد راه شیراز – اصفهان که فاصله بین این دو کلانشهر را 130 کیلومتر کوتاه تر می کند از نظر زمانی نیز 1.5 ساعت صرفه جویی در مدت زمان سفر می شود.
استاندار فارس دراین آیین اعلام کرد:تا نیمه دوم پارسال میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 23 درصد بود اما امروز به 48 درصد رسیده که این یعنی تنها در یک سال و نیم گذشته حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
سید محمد علی افشانی افزود: در ابتدای امسال قول داده شد که 300 میلیارد تومان دیگر مشروط به اینکه اعتبار سال قبل هزینه شود به این پروژه اختصاص یابد.
قطعه هفت آزادراه شیراز- اصفهان 12 کیلومتر طول دارد که گفته شد در هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26 دی 1395، کد مطلب: 82387609، www.irna.ir
گسترش آزاداهها خیلی به کاهش تلفات جاده ای کمک میکنه
در قیاس با صنعت هواپیمایی، نیاز بیشتری برای بازسازی جاده ها هست با توجه به تلفات و میزان استفادهش