پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
مدیرکل اموال تملیکی کردستان از دپوی ۳۰۰ میلیارد تومان کالا در انبارهای استان خبرداد و گفت: قبل از اینکه این کالاها از رده خارج شوند برای فروش آنها باید تدبیری اندیشیده شود.
شعار سال: محمد الله مرادی امروز دوشنبه در جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: از ابتدای امسال مقام معظم رهبری فرمانی را در برخورد با باندهای بزرگ قاچاق صادر کردند که مسئولان جوگیر شده و به جای عمل به فرمایش رهبری شروع به صدور بخش نامه های متعدد کردند.

وی عنوان کرد: نحوه عملکرد مسئولان در سطح کشور موجب شد رهبری اصلاحیه ای در ارتباط با فرمان مذکور صادر کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در انبارهای استان ۳۰۰ میلیارد تومان کالا انباشته شده است، بیان کرد: متاسفانه اداره کل ما به جای جمع آوری و فروش اموال تملیکی شده انبار و دپوی اموال تملیکی، این مسئله هم به دلیل عدم صدور اجازه فروش اموال توقیفی ایجاد شده است.

مدیرکل اموال تملیکی کردستان ادامه داد: بیش از صدها هزار گوشی تلفن همراه و حدود ۵ هزار حلقه لاستیک در انبارهای استان موجود است که دارند از رده خارج می شوند.

الله مرادی اضافه کرد: امسال ۳ میلیارد تومان از سازمان اموال تملیکی برای خرید انبار دراستان اعتبار دریافت کردیم که این انبارخریداری شده هم در حال پُرشدن است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان جنس در انبارهای استان آماده فروش است ولی هنوز مجوز فروش آنها صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ تُن کالاهای خوراکی، آرایشی و بهداشتی، البسه و غیره در استان منهدم شدند، بیان کرد: تنها در دو ماهه نخست امسال فروش اموال به مبلغ ۳ میلیارد تومان در استان داشته ایم.

مدیرکل اموال تملیکی کردستان با اشاره به اینکه انهدام تعدادی از کالاها به دلیل آلودگی محیط زیست امکان پذیر نیست، گفت: برخی از کالاها فضا و محیط را بیشتر از صدها تُن زباله آلوده می کنند لذا با نظر کارشناسان محیط زیست این کالاها نباید منهدم شوند.

الله مرادی بیان کرد: ۵۵ میلیون نخ سیگار به ارزش ۲۰ میلیون تومان در انبارهای استان وجود دارد که حکم قطعی آنها صادر و آماده فروش است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 دی 1395، کدخبر: 3878625 : www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
چرا تا حالا برایشان فکری نشده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین