پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گفته یک نماینده مجلس، سه بانک بزرگ دولتی دراقدامی غیرقانونی، مطالبات خود از بدهکاران خرد بانکی را از محل یارانه این افراد تسویه می‌کنند.

شعار سال: حسن سلیمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از برداشت های غیر قانونی بانک های "ملت، ملی و صادرات" از حساب یارانه بدهکاران خرد بانکی و یا افرادی که به عنوان ضامن به این بانک ها متعهد شده اند خبر داد و گفت: بانک های مذکور در اقدمی غیر قانونی، مطالبات خود را از یارانه این افراد برداشت کرده اند که این اقدام قابل پیگیرد است.

وی متذکر شد: بر اساس قانون، یارانه به افراد نیازمندی پرداخت می شود که عدم نیاز مالی آنها برای دولت مسجل نشده است، لذا قطع عملی یارانه این افراد و برداشت مطالبات بانک ها از حساب یارانه، غیرقانونی و غیر اخلاقی است.
به گفته سلیمانی، یارانه پرداختی توسط دولت جز مستثنیات است و نباید به عنوان وجه ضمانت توسط بانک ها توقیف شود.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه از پیگیری های خود از وزیر اقتصاد و امور دارایی برای رسیدگی به این موضوع و حل مشکل به وجود آمده خبر داد و گفت: بنا بر اطلاعاتی که به دست بنده رسیده، برداشت غیرقانونی از حساب یارانه افراد وارد چهارمین ماه خود شده و با وجود پیگیری که از دکتر طیب نیا شده، تا کنون پاسخ روشنی از سوی وزیر اقتصاد در خصوص این اقدام بانک های خاطی داده نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی مشرق، تاریخ انتشار 27دی 1395، کد مطلب:678867 : www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین