پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۸۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
رئيس شوراي اسلامي شهرکرد گفت: در سه سال گذشته 700 مصوبه وجود داشت که 70 درصد اين مصوبات اجرايي و مابقي آن ها در دست اجرا است.

شعار سال: عليرضا توکلي رئيس شوراي اسلامي شهرکرد اظهار کرد : متاسفانه بودجه سال جاري که به شوراي شهر به صورت کليشه اي عمل و همين مسئله سبب بروز مشکلات مالي در بيشتر شهر ها با جمعيت ميانه شد.

وي با بيان اينکه بودجه کاملي به شوراي شهر اختصاص داده نشد تصريح کرد: ما با اين برخورد کليشه‌اي براي بودجه امکانات لازم براي رسيدن به يک مصوبه کامل را از دست مي‌دهيم.

توکلي از 271 مصوبه شوراي اسلامي شهرکرد در سال جاري خبر داد و بيان داشت : از اين تعداد مصوبه شهرداري به 17 مورد آن معترض بود که با انجام اصلاحيه 15 مصوبه رفع ابهام شد.

وي اذعان داشت : طرح پياده‌راه خيابان ملت پس از بررسي در صحن علني شورا و با تامين بودجه اجرايي از سوي وزارت راه و شهرسازي، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان و شهرداري شهرکرد اجرا مي‌شود.

توکلي به نظارت شورا بر خدمات شهري و فضاي سبز اشاره و تاکيد کرد: سالانه 6 ميلياردد تومان صرف انجام انواع خدمات شهري در شهرکرد مي‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بام ایران خبر، تاریخ 27 دی 95، کد مطلب: 166801: www.bameirankhabar.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
ما آخر نفهمیدیم که بام ایران شهر کرده یا بروجن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
طرح پیاده راه ملت، که پدر ملت رو درآورده و هنوز هیچ خبری ازش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین