پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
قهرمان سال۲۰۱۶ کاراته جهان گفت: اینکه مسئولان قول پاداش می دهند و به آن عمل نمی کنند کار تازه ای نیست و پیش از این هم از این قولها زیاد شنیده ایم.

شعار سال: امیرمهدیزاده با بیان مطلب فوق گفت: سرپرست فدراسیون کاراته قول داده بود که در صورت کسب مدال طلا ۳۰ میلیون تومان پاداش دهد که تا الان محقق نشده است. البته برای من این مسائل اهمیت چندانی ندارد،ارزش کسب مدال طلای جهان بالاتر از این مسائل است.

وی افزود: پیش از این هم بارها از مسئولان قول کسب مدال و اهدا پاداش شنیده ایم ولی در اکثر مواقع این قولها عملی نشده است.به همین دلیل است که ترجیح می دهم از مدال طلای جهان لذت ببرم تا اینکه با طرح چنین مسائلی کام خود را تلخ کنم.

دارنده دو طلا و یک برنز کاراته جهان در خصوص حضور در کاراته وان ها گفت: برخی اعضای تیم ملی برای حضور در کاراته وان فرانسه آماده می شوند. چون این مسابقات همزمان با بدنیا آمدن فرزندم می باشد، دوست دارم در کنار همسرم باشم. به همین دلیل به فرانسه نمی روم. ولی به احتمال زیاد قبل از پایان سال در رقابتهای کاراته وان هلند شرکت می کنم.

مهدیزاده در خصوص غیبت در رقابتهای لیگ گفت: با دانشگاه آزاد توافق کرده بودم که برای فصل جاری سوپر لیگ در این تیم حضور داشته باشم ولی به دلیل برخی مسائل قید مبارزه روی تاتامی لیگ را زده و اکنون در باشگاه خود چون گذشته زیر نظر استاد دباغیان تمریناتمرا پیگیری می کنم.

عضو مجمع فدراسیون کاراته در پایان به برگزاری انتخابات فدراسیون هم اشاره کرد و گفـت: روز سه شنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی، تکلیف مدیریت این فدراسیون برای چهار سال آینده مشخص خواهد شد. امیدوارم اعضای مجمع بهترین تصمیم را که به سود کاراته باشد را گرفته و شخصی انتخاب شود که بتواند به کاراته ایران کمک کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 25 دی 95، کد مطلب: 3876059: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین