پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
مهندس حسن فدایی مدیر کل این اداره به اتفاق مدیران از پروژه‌های دردست اجرا در شهرستان خنج بازدید کرد.
شعارسال: مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در این بازدید با خاتمی فرماندار خنج دیدار داشت. در ابتدای این دیدار فرماندار خنج از فدایی مدیر کل راه وشهرسازی لارستان به خاطر توجه ویژه وی به راه‌های مواصلاتی و پروژه مسکن مهر این شهرستان تقدیر وتشکر کرد ودر مورد مسائل ومشکلات منطقه به بحث وگفتگو پرداختند.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: مهمترین پروژه دردست اقدام شهرستان خنج محور خنج- پل اسلام آباد- قیر- فیروز آباد است که در سه نقطه و با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال این مسیر را به بهره برداری برسانیم. یکی از مشکلات پیش رو این پروژه بحث تملک منازل در روستاهای واقع در مسیر بوده که با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار خنج امیدواریم در آینده‌ای نزدیک هم این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه در خصوص کمربندی خنج افزود: این پروژه به دلیل عدم وجود پل در طول مسیر با مشکلاتی روبه‌رواست در صورتی که شهرداری خنج مشکلات مربوطه را برطرف کند کار آسفالت آن انجام خواهدشد.

فدایی در خصوص محور حسین آباد بیغرد نیزاضافه کرد: محور حسین آباد- بیغرد با مشخصات راه روستایی می باشد و ما در نظر داریم بودجه مربوطه را از طریق پروژه‌های نیمه تمام تأمین کنیم تا بتوانیم عملیات، بهسازی آن را انجام دهیم ومحور باغان- کورده به طول ۸۱ کیلومتر که ۱۲ کیلومتر آن درحال بهسازی و تعریض می‌باشد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های این حوزه استحفاظی اداره کل رمپ ورودی روستاهای شهرستان خنج می باشد که با امید به خدا به زودی عملیات بهسازی وآسفالت آن شروع خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گریشنا، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1391، کدخبر: 4911، www.gerishna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین