پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در واپسین ماه های دولت یازدهم وعده داد وام اشتغال زایی با کارمزد 3 % درقالب تعاونی های مردمی برای شهر دبیران اختصاص یابد.
شعارسال: چهارشنبه این هفته سفر یک روزه رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به استان فارس و شهرستان زرین دشت به همراه انصاری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اعلام کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فسا - زرین دشت اختصاص یافته است.

رضوی همچنین در واپسین ماه های دولت یازدهم وعده داد منابع مالی مناسبی از طریق وام اشتغال زایی با کارمزد 3 % درقالب تعاونی های مردمی برای شهر دبیران اختصاص یابد.

گفتنی است اخیرا تحرکات و سفرهای مدیران دولت یازدهم و بازدید از شهرستان ها و مناطق محروم در سراسر کشور سرعت گرفته است که با توجه به نزدیک شدن به انتخابات،شائبه هایی مبنی بر تحقق یافتن این وعده ها و تبلیغاتی بودن سفرها در اذهان مردم این مناطق بوجود امده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 21 آبان 1395، کدخبر: 947291، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین