پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
وعده سال ۹۱ معاون مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، راجع به اولویت تکمیل سالن ورزشی فداغ هنوز محقق نشده است .
شعارسال: از وعده تکمیل سالن ورزشی فداغ توسط اکبری معاون وقت مدیر کل ورزش و جوانان فارس چهار سال می گذرد اما کوچکترین حرکتی در راه تکمیل این سالن برداشته نشده است .

سال ۱۳۹۱ گزارشی از طرف آقای اصغر خاکبیز به سایت خبری فداغ نیوز مبنی بر ملاقات حضوری رییس شورای اسلامی فداغ با معاون مدیر ورزش و جوانان فارس و قول مساعد معاون ورزش و جوانان فارس ، جهت اولویت تکمیل سالنهای محبی گراش و فداغ را دادند، اما با گذشت چهار سال از این وعده ، سالن ورزشی فداغ ، کماکان همچون گذشته ، بلاتکلیف باقی مانده است .

حیدرعلی کامیاب؛ مدیر کل ورزش و جوانان فارس در سفر اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به گراش ، یعنی چهار سال بعد از وعده اول ، بار دیگر بر ضرورت تکمیل پروژه های ورزشی در فداغ ، تاکید داشت

کامیاب بعد از پایان بازدید از مراکز ورزشی فداغ گفت : در بازدید از روستای فداغ و ارد دیده می‌شود که کمبود سالن داریم و این‌ها باید بررسی شود و فضای ورزشی جدید احداث و سالن‌های موجود تجهیز و استاندارد شود.

او همچنین گفت:« یک میلیارد تومان سیستم سرمایشی برای کل منطقه جنوب خریداری شده است و کم‌کم بین مناطق گرمسیر توزیع می‌شود. تا سالن‌ها تجهیز و ورزشکاران راحت‌تر بتوانند به ورزش بپردازند.»

فرماندار شهرستان گراش در ملاقات حضوری پنجم اردیبهشت ۱۳۹۵ با کامیاب، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس، راه اندازی مجموعه ورزشی در دهستان‌های فداغ و خلیلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: منطقه فداغ و خلیلی از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برند و نیاز است با توجه به سیاست محرومیت زدایی ، دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به روستاهای شهرستان گراش داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فداغ نیوز، تاریخ انتشار:1395، کدخبر: -، www.fedaghnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین