پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
استاندار بوشهر، از تخصیص 800 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این استان خبر داد.

شعار سال: مصطفی سالاری در پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: چهارهزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به قرارگاه خاتم الانبیاء اختصاص یافته است که از این میزان 800 میلیارد ریال آن به استان بوشهر تخصیص داده شده است.

سالاری افزود: رویکرد تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های طرح محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مبتنی بر سطح‌بندی شاخص‌های جمعیتی و پراکندگی متوازن خواهد بود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: به جای تخصیص اعتبار و تعریف پروژه‌های جدید و طولانی‌مدت نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام می‌شود.

سالاری با اشاره به مراحل پایانی انجام مطالعات آمایش سرزمین در استان بوشهر تصریح کرد: ضروری‌ست مدیران دستگاه‌های مختلف با در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به حوزه‌های مختلف توسعه با تهیه نقشه پهنه‌بندی استان با در نظر گرفتن شرایط موجود نسبت به اجرای طرح‌های آینده اقدام کنند.

وی تامین منابع شبکه توزیع آب، برق، مخابرات و نوسازی مدارس، توسعه صنعت گردشگری، حملو‌نقل، ورزش و صنعت و معدن و تجارت را از اولویت‌های استان بوشهر اعلام کرد و گفت: منابع مختلف در استان باید متناسب با نیاز بر اساس شاخص‌های مختلف به صورت متوازن و یکنواخت تخصیص داده شود.

وی از آغاز به کار پروژه احداث خروجی چهار خطه بوشهر در 50 روز آینده خبر داد.

سالاری افزود: تجهیز نوسازی و احداث مدارس به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه دراستان مورد توجه قرار دارد که به همین منظور تمام مدارسی که به سیستم خنک کننده مجهز نیستند تا قبل از فصل گرما به سیستم خنک کننده مجهز خواهند شد.

استاندار بوشهر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای توسعه استان براساس مطالعات آمایش سرزمین را منطقی و ضروری دانست و تصریح کرد: سازمان شهرداری‌های کشور اعتباری معادل 10 میلیارد تومان را برای اجرای طرح روستای پاک در استان اختصاص داده است که با اجرایی شدن این طرح پسماند روستاهای استان به صورت مکانیزه جمع‌آوری و بازیافت می‌شود.

وی فعالیت‌های انجام شده در سازمان بهداشت درمان و آموزش پزشکی مهم اعلام کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در دولت برای محرومیت‌زدایی و برخورداری همه مردم از بهداشت و درمان اجرا شد که در استان بوشهر نیز سازمان بهداشت و درمان عملکرد مورد قبولی از آغاز این طرح داشته است.

سالاری با اشاره به اجرای طرح بهداشت دهان و دندان و پایش قلب سالم در قالب طرح 15 گانه امید در استان بوشهر گفت: برخورداری همه مردم از خدمات بهداشتی و درمانی در استان به صورت متوازن و یکنواخت ضروری و حق همه مردم استان بوشهر است.

وی با اشاره به راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر بیان کرد: در استان با توجه ظرفیت‌های مختلف به لحاظ هم‌جواری با دریا و استقرار صنایع نفت وگاز و نیروگاه اتمی، تجهیز و بروز کردن اورژانس تخصصی در زمینه هسته‌ای و ارتقا سطح کیفی اورژانس هوایی و دریایی و جاده‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 11 آذر 1394، کد مطلب: 326918:www. ilna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین