پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
طبق وعده رئیس اداره مخابرات ریگان قرار بود اینترنت ۳G تا پایان مهرماه در این شهرستان راه اندازی شود اما هنوز این وعده عملی نشده است.

شعار سال: امروزه اینترنت جزء جدانشدنی زندگی انسانها تبدیل شده است چراکه زندگی روزمره و کار بسیاری از افراد جامعه به اینترنت گره خورده است و جزو لاینفک زندگی کنونی شده است.

هرروز نسل های جدیدی از اینترنت های پرسرعت در اختیار کاربرانی حتی در نقاطی از کشور خودمان قرار می گیرد؛ اما هنوز سهم شهرستان ریگان از این فناوری ها، اینترنت پرسرعت با حرکت لاک پشتی است که آن هم بسیاری از روستاهای شهرستان از آن محروم هستند.

این روزها که اغلب شهرستان های استان کرمان، ازنسل های اینترنت ۳G و ۴G برخوردار شده اند اما شهرستان ریگان کماکان اندر خم یک کوچه است! وکاربران آن کماکان از قدیمی ترین نسل اینترنت همراه استفاده می کنند.

حسن مرادی رئیس اداره مخابرات ریگان در گفت وگوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: از مردم شریف ریگان پوزش می طلبیم و بنده طبق وعده مسئولین استان قول داده بودم که اینترنت ۳G پایان مهر ماه در ریگان راه اندازی می شود و ریگان در اولویت نصب اینترنت ۳G قرار دارد و به زودی راه اندازی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 28 مهر 95، کد مطلب: 925759: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین