پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استانداری کهگیلویه ‌وبویراحمدبرای محرومیت‌زدایی،توانمندسازی اقتصادی،حمایت از کارآفرینان و انجام امور زیربنایی و حمایتی در این استان و تحقق سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، تفاهم‌نامه‌ 3 هزار میلیارد ریالی امضا می‌ کنند.

شعار سال: این سرمایه‌گذاری در دو بخش توانمندسازی اقتصادی و هم‌چنین ساخت پروژه‌های عمرانی وزیربنایی ازقبیل مراکز بهداشت،راه، مدارس و مساجد و موارد دیگر در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهت توسعه‌ همه‌جانبه مناطق محروم کشور و با توجه به این‌که کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های هدفِ ستاد برای توسعه،‌ سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تعیین شده، در سفر روزهای 5 و 6 بهمن ماه رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به یاسوج، تفاهم‌نامه‌ سه هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در استان منعقد خواهد شد.
ازاین مبلغ،2 هزارو 420 میلیارد ریال به طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی و 580 میلیارد ریال به اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی اختصاص دارد.
عارف نوروزی افزود: بخشی از استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود برخورداری از ظرفیت‌ها و منابع سرشار طبیعی و خدادادی و نیروی انسانی متعهد، هنوز جزء مناطق محروم است و به همین دلیل در طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش‌های «چاروسا» و «دیشموک»، «لوداب» و «باشت» از مناطق محروم این استان سرمایه‌گذاری انجام خواهد گرفت.
به گفته‌ نوروزی، ساخت مساجد، مدارس، هنرستان، کتابخانه، مراکز بهداشت و درمان، آب‌رسانی، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی،‌ ومجموعه‌ای از اقدامات عمرانی در این 4 منطقه انجام می‌شود و قرار است حداکثر تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 بهمن 1395، کد مطلب: 82398552 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
می شه 300 میلیارد تومان. اگه حمایت رو 50 میلیون تومانی در نظر بگیریم، می شود از 6000 نفر حمایت موثر کرد. رقم خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین