پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه فقر در این استان در حال حرکت به سمت زنانگی شدن است گفت: درصد فقر زنان سرپرست خانوار این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

شعار سال: ضیاء رضایی افزود: در گذشته از مجموع مددجویان زیر پوشش 20 درصد زنان سرپرست خانوار و 80 درصد مردان بودند در حالیکه اکنون از مجموع 60هزار مددجوی زیر پوشش 52 درصد زنان سرپرست خانوار و 48 درصد نیز خانواده های نیازمند با سرپرست مرد هستند.
وی گفت: اکنون 11 هزار و 14 خانوار مددجوی زیر پوشش با سرپرستی زن اداره می شوندکه در مجموع 34 هزار و 155نفر را سرپرستی می کنند.
وی با بیان اینکه امسال 25میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این افراد پرداخت شده بیان کرد: از مجموع 932طرح اشتغالزایی مددجویان امسال 214 مورد معادل 34 درصد با 30میلیارد ریال مربوط به زنان سرپرست خانوار بوده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام بیان کرد: امسال یک هزار و 970 نفر از زنان سرپرست خانوار مددجو در دوره های آموزشی حرفه آموزی شرکت کرده اند.
وی تامین مسکن را از دیگر خدمات حمایتی امداد از زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: امسال 122 واحد مسکونی با 21 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار برای زنان سرپرست خانوار مددجو احداث و برای 260مورد تعمیر مسکن این افراد چهار میلیارد و 530میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رضایی از اجرای طرح غربالگری بیماری های زنان توسط حوزه بهداشت و درمان این نهاد خبر داد و گفت: همچنین امسال 110 نفر از زنان سرپرست خانوار مددجو به عتبات عالیات اعزام شده اند.
14
هزار و 500 زن سرپرست خانوار در استان ایلام وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 8 دی 95 ، کد مطلب: 617215: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
محرومیت در ایلام تبدیل به یک واقعیت گریز ناپذیر شده است و این خیلی می تواند خطرناک باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین