پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
فرماندار راز و جرگلان گفت: ۱۱۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

شعارسال: احمد ریواده شاخص‌ترین پروژه قابل‌افتتاح در راز و جرگلان را گازرسانی اعلام و اظهار کرد: در این دهه با گازرسانی به دهستان غلامان با چهار روستا، روستاییان از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

ریواده افزود: همچنین در حوزه کشاورزی اجرا و توسعه توتستان در بخش جرگلان از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهور به خراسان شمالی برای حذف مدارس خشتی و گلی ۱۶ فضای آموزشی در این شهرستان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار راز و جرگلان اظهار کرد: در حوزه دهیاری‌های این شهرستان طرح‌هایی همچون آسفالت و ساماندهی معابر روستایی، جدول‌گذاری، احداث پل و سیل بند و غیره بااعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

ریواده با اشاره به دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در روستاهای راز و جرگلان گفت: دو پروژه برق‌رسانی، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح طی ایام مبارک دهه فجر است.

وی افزود: در حوزه راه و شهرسازی ۴۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان راز و جرگلان آسفالت، بهسازی و آماده بهره‌برداری شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 بهمن 1395، کدمطلب: 3886255 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
چندتا از این پروژهها واقعا اساسی و غیر صوری هستند؟ متاسفانه بعضی از مدیران یاد گرفته اند،آب خوردن هم می خواهند بخورند می گذارند دهه فجر افتتاح کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
تجمیع پروژه ها برای دهه فجر چه معنایی دارد؟ آیا برنامه ریزی به گونه ای صورت می گیرد که در دهه فجر افتتاح شوند؟ آیا افتتاح چند باره و نمایشی داریم؟ آیا مردم باید چندین ماه منتظر دهه فجر بمانند؟ آیا دوستا جهادی کار می کنند تا پروژه ها چند ماه زودتر به اتمام رسیده و در دهه فجر افتتاح شود؟...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین