پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:اردوکشی های خیابانی و کمپین به راه انداختن رویه طبیعی ندارد، نمایندگان و روابط عمومی استانداری فارس به هوش باشند تا در زمین از قبل طراحی شده دیگران به بازی سیاسی نپردازند و به شایعات دامن نزنند؟!
شعارسال: محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور خود در یکصد و نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به گزارش پزشکی قانونی کشور مبنی بر اینکه در هشت ماهه سال جاری 11 هزار و 624 نفر در حوادث رانندگی جان خود را ازدست داده اند، گفت: این آمار تنها دو درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و همچنان فارس در رتبه اول قرار دارد.

وی افزود: اگر برای جان مردم ارزش قائل هستیم، حداقل اداره کل راه و شهرسازی فارس، جاده های کمربندی شیراز را تحویل شهرداری شیراز داده و به تعهدات خود عمل نماید تا شاهد آلام و مرگ و میر جاده ای در کلانشهر شیراز نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره اتهامی که به شیراز در خصوص پایتخت پارازیت و پارازیت های سرگیجه آور در غرب این شهر، گفت: این شایعات نشات گرفته از تفکراتی است که می خواهند شهر را به حاشیه ببرند و با هوچیگری بحث شیراز هراسی را مطرح کنند چنانکه در گذشته موضوع سگ کشی را شایعه کردند.

هاجری در ادامه بیان کرد: دستگاه قضا باید بعنوان مدعی العموم وارد شود و نگذارد قداست زدایی از سومین حرم اهل بیت و شراز هراسی با شارلاتان بازی در فضای مجازی جولان داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:اردوکشی های خیابانی و کمپین به راه انداختن رویه طبیعی ندارد، نمایندگان و روابط عمومی استانداری فارس به هوش باشند تا در زمین از قبل طراحی شده دیگران به بازی سیاسی نپردازند و به شایعات دامن نزنند؟!

وی با بیان اینکه ساخت و سازها در حال حاضر در طراز یک شهر اسلامی و مذهبی نیست، تاکید کرد: چنانکه سبک ساخت و سازها با رویه فعلی ادامه پیدا کند در آینده هویت و روح معماری اسلامی_ایرانی به پای آهن و سیمان و مدرنیسم غربی به استحاله کشانده می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اظهار اینکه از افشانی استاندار فعلی فارس خواستارم رویه صواب، کار آمد و کاربردی استاندار قبلی را ادامه دهد تا با همدلی و همکاری بیشتر بتوانیم گره از کارهای فروبسته شهر بگشائیم، یادآور شد: احمدی استاندار سابق فارس خود را عضو بیست و دوم شورا می‌دانست و این مسئله را نیز در عمل ثابت کرد.

وی با بیان اینکه استاندار فارس بیش از اندازه به میتینگ‌های سیاسی و پاتوق‌های قومی رخ نشان می‌دهد و همین رویه عاملی شده که از برگزاری جلسات کاری توام با همدلی با شورا و شهرداری شیراز عقب مانده حتی وقت برای دیدار حضوری اعضای شورا نداشته باشد، تصریح کرد: شفاف می گویم منش استاندار فعلی را دوست دارم، اما روشش را نه؟!

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، تاریخ انتشار: 28 دی 1395، کدخبر: ۱۰۴۶۹۶، www.shiraze.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین